וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחרות הצמודה בין קניקובסקי לביטון והבחירה באלמוג לשינוי מהספסל

3.5.2023 / 10:47

מכבי תל אביב דרוכה לקראת חצי גמר הגביע מול בית"ר ירושלים. אלמוג דחק מהסגל את יונתן כהן ורארש אילייה. יובאנוביץ' יחזור ל-11 על חשבון דור תורג'מן. שחקן: "גביע יכול להמתיק את טעם העונה הזו"

מסע"ת לקראת חצי גמר הגביע בין בית"ר ירושלים לבין מכבי תל אביב/אבי רוקח

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (רביעי) כהרגלה אימון קל בקרית שלום בסיומו יצאה לבית מלון בחיפה, שם תשהה בשעות שעד היציאה לאצטדיון סמי עופר למשחק חצי גמר הגביע נגד בית"ר ירושלים. המאמן אייטור קראנקה שוב בחר באילון אלמוג כמחליף התקפי מהספסל והשאיר מחוץ לסגל את יונתן כהן ורארש אילייה.

דור תורג'מן, שפתח במשחק הליגה בשבת מול הפועל ירושלים, צפוי לרדת לספסל מאחר שג'ורג'ה יובאנוביץ' התאמן ביומיים שעברו, דיווח שהוא חש בטוב ואמור לעלות באחד עשר לצד ערן זהבי. מעבר לעניין הרפואי של יובאנוביץ' שהעסיק את מכבי תל אביב בימים האחרונים, ההתלבטות היחידה של קראנקה היתה בין דן ביטון לגבי קניקובסקי. שניהם לא בשיאם בתקופה האחרונה וכל אחד מביא מימד אחר למשחק של מכבי תל אביב.

שחקני מכבי תל אביב דן ביטון, גבי קניקובסקי. ברני ארדוב
מתחרים על עמדת הקשר ההתקפי. ביטון וקניקובסקי/ברני ארדוב

ביטון מאיים ממרחק ומרים טוב כדורים נייחים וקרנות. קניקובסקי יותר נייד ומשתתף פעיל יותר במשחק ההגנה. ההערכה היא שקראנקה יילך לבסוף עם קניקובסקי, אבל התחרות מאוד צמודה. בקישור האחורי צפוי לחזור דן גלזר לאחד עשר אחרי שריצה עונש צהובים במשחק הליגה האחרון. לצידו אמור לפתוח דור פרץ. קו ההגנה אמור לכלול את הרביעייה שהתקבעה באחרונה כפייבוריטית של קראנקה. אנדרה ז'ראלדש ואופיר דוידזאדה כמגנים. דרק לוקאסן ואנריק סבוריט כבלמים.

במועדון מאוד דרוכים לקראת המשחק הערב. "כולם יודעים ומבינים את חשיבות המשחק. גביע יכול להמתיק את טעם העונה הזו, אבל כדי להעפיל לגמר צריך להיות בשיאנו. לכישרון אין שום משמעות, אם לא נביא עבודה", אמר הבוקר אחד השחקנים.

שעות לפני המשחק, נעצרו שלושה אוהדי מכבי תל אביב בחשד שהחזיקו ברכבם אלות, אבוקות וגז מדמיע בדרך לאצטדיון בחיפה. הציוד שנתפס הוחרם והחשודים נעצרו לחקירה בתחנת משטרת חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully