וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילנקי ואואמו ימשיכו בנתניה. קוז'וך התרגש: "חזרנו לחלום"

החלוץ והמגן ימשיכו לעונה שנייה אחרי שכיכבו בחצי הגמר, גם בוריס אנו קיבל מחמאות: "אחד הקשרים הטובים בליגה". המאמן מציב מטרות גבוהות: "חולמים להחזיר את נתניה לימים בהם היא הרגישה בנוח עם הישגים וניצחונות. הייתי צריך לקבל חותמת מזמן"

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:3 על מ.ס. אשדוד בחצי גמר גביע המדינה/ספורט1

מכבי נתניה ממשיכה לחלום. אחרי ניצחון מוחץ של 1:3 בחצי גמר הגביע על מ.ס.אשדוד, הקבוצה רחוקה 90 דקות מתואר מרגש. הערב יידעו היהלומים מי תהיה יריבתם בגמר, אחרי חצי הגמר השני בין מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים.

בסיום חגגו השחקנים במשך דקות ארוכות עם כ-13 אלף האוהדים שהגיעו אמש לבלומפילד ונתנו תצוגת עידוד אדירה ביציעים. החגיגות של נתניה נמשכו כמובן עם הרבה ריקודים ומוסיקה בחדר ההלבשה אחרי שריקת הסיום ובמועדון כבר מפנטזים על מפגש עם נשיא המדינה בסיום הגמר.

אמש כבר מהרגע הראשון של המשחק היה ברור גם ביציעים ובעיקר על כר הדשא מי תעלה לגמר. כבר בדקה התשיעית הוליכה נתניה 0:2 משערים של בוריס אנו וסטניסלב בילנקי, אחרי בליץ מטורף בדקות הפתיחה. אחרי שהמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון מוחץ של 0:3, ידעה נתניה לשמור על הניצחון היקר, למרות ירידה ניכרת ביכולת ובאינטנסיביות בחצי השני.

"תכנית המשחק שלנו עבדה בצורה מושלמת", אמר גורם בנתניה בסיום. "ידענו בדיוק מה אנחנו רוצים, התכוננו למשחק הזה בצורה הכי טובה שיכולה להיות והאמת היא שעוד לפני משחק הליגה נגד אשדוד בשבת האחרונה, כבר ידענו מה יהיה ההרכב שלנו בגמר ואת מי אנחנו רוצים לשמור למשחק של אתמול. בסופו של דבר, כשיש דרך וכשעושים דברים בצורה נכונה, גם התוצאות מגיעות".

סטניסלב בילנקי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
הרוויח את זה. בילנקי/ברני ארדוב

בקבוצה החמיאו לכל השחקנים על יכולת מצויינת, כאשר את מרבית המחמאות קיבלו החלוץ סטניסלב בילנקי שפתח בהרכב והבקיע צמד, כובש השער הראשון בוריס אנו שהיה מצוין והמגן השמאלי נאסים אואמו שהציג משחק אדיר על קו שמאל. בנוגע לבילנקי, ידעו בצוות המקצועי שהוא זה שיפתח בהרכב עוד בשבוע שעבר, כאשר על פי תכנית המשחק הוא זה שהיה אמור להתמודד עם צמד הבלמים הפיזי של אשדוד. החלוץ האוקראיני הצליח לעשות את זה בצורה מושלמת. בנתניה הוחלט לממש את האופציה על החלוץ בסיום העונה ובהנהלה כבר התקבלה החלטה לשלם את סעיף הרכישה בגובה 100 אלף יורו שיש בחוזה ההשאלה שלו. גם נאסים אואמו ימשיך. האופציה על המגן לעונה נוספת התממשה באופן אוטומטי, לאחר שהשחקן עבר את מכסת המשחקים שנקבעה בחוזהו כדי לזכות בחוזה לעונה שנייה בקבוצה. על אואמו ואנו אמרו בנתניה: "זה היה כנראה המשחק הכי טוב של נאסים מאז שהגיע אלינו בינואר. ולגבי בוריס אנו, אנחנו לא מופתעים בכלל. הוא מזמן הפך לאחד הקשרים הכי טובים בליגה".

מי שעוד קיבל מחמאות רבות הוא המאמן רן קוז'וך, שחוזהו החדש יוכרז בקרוב מאוד. בנתניה מדגישים שקוז'וך בוודאות יהיה זה שיאמן בעונה הבאה ומחמיאים לו הן על ניהול המשחק, ההכנה של הקבוצה ובכלל על הדרך שעשתה נתניה מאז שהוא מונה לתפקיד המאמן.

קוז'וך דיבר בסיום על ההתרגשות הגדולה שלו מהעוצמות של הקהל ועל כך שלמרות התוצאה, המשחק היה קשה מאוד עבור קבוצתו. בהמשך הוא התייחס גם לשינוי שעבר על הקבוצה מאז שהגיע לתפקיד והאם האמין שהקבוצה תגיע למקומות כל כך גבוהים, כמו פלייאוף עליון וגמר גביע. "התשובה היא כן. אני תמיד שואף קדימה ויש לי צוות אדיר שבימים שאני קצת מתעייף, מרים אותי ודוחף קדימה. אם יש לנו חלום בצוות שלנו, זה לייצר משהו במכבי נתניה ולקחת את המועדון הזה למקום שהוא שוב חולם, שוב מייצר כמיהה לווינריות. אני חושב שאנחנו עושים את זה שלב אחרי שלב וגם ברגעים פחות טובים כשכולם מדברים מסביב, אנחנו מתעלמים מרעשי הרקע, יודעים בדיוק מה המטרה שלנו ולאן אנחנו מכוונים. אנחנו רוצים לקחת את המועדון הזה בחזרה לימים שהוא חושב רק על לנצח ומרגיש נוח עם לנצח. זה לא יהיה פשוט, כי רק עלינו לגמר וזה לא יהיה פשוט שם, כי נפגוש בכל מקרה קבוצה מצויינת, בין אם זאת מכבי תל אביב או בית"ר ירושלים".

המאמן נשאל את מי מהקבוצות הוא מעדיף בגמר והשיב: "מבית"ר קיבלנו שישייה ולמכבי תל אביב הפסדנו לא פעם העונה. יש לי תשובה שעניתי אותה בסיבוב הראשון של הגביע והיא שאני רוצה את הקבוצה שמכתוב לה לא לקחת את הגביע".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
לא מסתפק בגמר. קוז'וך/ברני ארדוב

על כך שפקפקו במינוי שלו בתחילת הדרך והאם הניצחון הזה הוא חותמת האיכות הסופית שלו: "אני חושב שהחותמת הגיעה הרבה לפני המשחק הזה. גם אם היינו מפסידים היום. ידענו לקחת קבוצה שהייתה אי שם במקום הלפני אחרון, עם אותן נקודות כמו מקום אחרון, והיינו צריכים להפוך את הסגל ב-180 מעלות. שחררנו ארבעה שחקנים בכירים מאוד והבאנו שחקנים במקומם. בשקט, בצניעות, בלי לדבר יותר מדי. נקודה ועוד נקודה, ניצחון אחרי ניצחון, חצבנו את הדרך שלנו למעלה. אני חושב שהחותמת, על פי התפיסה שלי, הייתה צריכה להיות מזמן, אבל אני לא מתעסק בזה. אני תמיד מדבר רק על המשחק הבא וממוקד מאוד במטרה".

נתניה עברה ברבע הגמר את מכבי חיפה וברק בכר ואמש ניצחה את רן בן שמעון. קוז'וך נשאל האם הוא מרגיש שהוא כבר ברמה של שני המאמנים שניצח: "אני לומד כל יום, טועה כל יום, מתפתח כל יום ואני חושב שההשוואה למאמן כזה או אחר היא לא נכונה, כי אני מתפתח בדרך שלי ולומד בדרך שלי, מנצח בדרך שלי וגם טועה בדרך שלי. אני גדלתי אצל רן בן שמעון ושיחקתי אצלו, התחנכתי תחתיו והוא מאמן אדיר, אז אם יש מי שמשווה בינינו, זו מחמאה אדירה בשבילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully