וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הפריצה? אוברדוביץ' שיבח את מדר: "הופך לשומר ברמה גבוהה"

פרטיזן נכנעה לריאל מדריד בבלגרד, אבל ההופעה המרשימה של הרכז הישראלי עודדה את המאמן: "הוא משחק טוב מאוד לאורך כל הסדרה"

שחקני מונאקו חוגגים את הניצחון על מכבי תל אביב במשחק 3/מתוך האתר הרשמי של מונאקו

פרטיזן בלגרד אמנם הפסידה אמש (שלישי) 82:80 לריאל מדריד שצימקה ל-2:1 בסדרת רבע גמר פלייאוף היורוליג, אבל סיימה את המשחק עם לא מעט סיבות להיות מעודדת. הסרבים חסרו את קווין פאנטר ומתיאס לסור המושעים, אבל בכל זאת הצליחו לפתוח את המשחק בסערה, להוביל ב-15 הפרש ברבע הראשון ולמתוח את הבלאנקוס גם במשחק יוצא דופן של אדי טבארס שעשה ככל העולה על רוחו באזור הצבע וסיים עם 26 נקודות, 11 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חסימות.

בפרטיזן מאמינים שהחזרה של לסור במשחק הבא תסייע להגביל את טבארס, ושואבים עידוד גם מהיכולת של ים מדר שהציג יכולת טובה למדי. הרכז הישראלי פתח בחמישייה וסיים עם 12 נקודות (4 מ-4 לשתי נקודות, 0 מ-3 מהשלוש, 4 מ-4 מהעונשין) לצד 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-21 דקות. מדר קלע 10 נקודות ברבע הראשון, אבל הסתבך בבעיית עבירות. בסופו של דבר הוא גם יצא ב-5 עבירות בדקה האחרונה.

ים מדר, פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
יופי של הופעה. מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

"אם ים לא היה בבעיית עבירות, הוא היה משחק הרבה יותר, כי מגיע לו", החמיא ז'ליקו אוברדוביץ' בסיום. "הוא משחק טוב מאוד כל הסדרה, וההגנה שלו במחצית הראשונה הייתה יוצאת מהכלל. הוא הופך לשומר ברמה הכי גבוהה שיש, ואני מאוד מרוצה ממנו".

גם בסרביה הגדירו את המשחק של מדר כ"משחק פריצה", אחרי שבשני המשחקים הראשונים שלו בפלייאוף, הוא אמנם הציג יכולת לא רעה אבל לא התבלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully