וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן גולן על החלפת קורצקי באביטן: "הרגשתי שצריך לזעזע"

המנהל המקצועי של הפועל חדרה על השינוי שביצע בעקבות ההסתבכות בתחתית לקראת שני מחזורי הסיום: "תפקיד ניהולי צריך לפעמים לקחת החלטות, גם אם נראות הזויות"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

ניסו אביטן מונה אתמול (שני) למאמן הפועל חדרה והבוקר כבר הספיק להעביר אימון בכורה לקראת שני מחזורי סיום העונה שנותרו לקבוצה שהסתבכה קשות במאבקי התחתית ונמצאת בסכנת ירידה בעקבות העובדה שלא ניצחה אף משחק בפלייאוף התחתון. אורן גולן, המנהל המקצועי של הקבוצה, התראיין הערב בתכנית הספורט של 103FM והסביר מה עומד מאחורי הזעזוע שביצע על הקווים.

"אמרתי לקורצקי שאני מצטער מאוד, שקשה לי מאוד, לי ולאנשים שאיתי במועדון, כי אנחנו באמת אוהבים אותו ומעריכים אותו מאוד, אבל בסוף בכדורגל זה הכל עניין של תוצאות ולא סיפקנו את התוצאות בפלייאוף הזה - רק 2 נקודות מתוך 15. אנחנו חייבים לשנות את האנרגיות, להביא קצת התלהבות", אמר תחילה גולן, "כשאתה נמצא בתפקיד ניהולי, אתה צריך לפעמים לקחת החלטות, גם אם לפעמים הן נראות הזויות ומתבררות אחרי זה או ככישלון או כמהלך מבריק. אני הרגשתי הפעם שאנחנו צריכים לעשות מהלך, לזעזע, להזיז את הגבינה - לצערי הרב זה נפל על התפקיד של המאמן".

האזינו לריאיו עם אורן גולן

מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן. שלומי גבאי
שוב בהפועל חדרה. ניסו אביטן/שלומי גבאי

בהמשך, ביקש גולן להבהיר: "קורצקי ישמח מאוד שהפועל חדרה תישאר בליגה - והיא תישאר בליגה - וגם לו יש חלק גדול בזה. הוא מאמן אהוב ומוערך והכל בסדר מבחינתנו".

על החזרת אביטן לקדנציה נוספת אמר: "בחרנו אותו כי הוא הצליח מאוד במועדון. נכון שזה היה מזמן, אבל ראיתי אותו היום אחרי חמש שנים והוא נשאר בדיוק אותו דבר. ההישג שהוא עשה כשעלה איתנו ליגה באותה השנה היסטרית - אני רוצה שזה יחזור, לכן בחרתי בו. מקווה מאוד שזה יקרה, אני אופטימי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully