וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תשתתף בטורניר בארה"ב יחד עם דורטמונד ו-ווסטהאם

האדומים ייצאו לצפון קרוליינה לטורניר 7X7 בחודש יוני, דגלאס דה סילבה יחזק את הסגל שיורכב ברובו מקבוצת הנוער. הפרס למנצחת: מיליון דולר

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

אחד המהלכים הראשונים של קבוצת מיינצברג, הבעלים החדשים של הפועל תל אביב, היה להכריז על השתתפות הקבוצה בקיץ בטורניר ה-TST בצפון קרוליינה, ארצות הברית.

מדובר בתחרות כדורגל 7X7 שתתקיים בתאריכים 1-5 ביוני ובה לוקחים חלק גם מועדוני פאר וביניהם בורוסיה דורטמונד, ווסטהאם ו-וולבס. בנוסף, ישתתפו רקסהאם האנגלית, שארלוט ומונטריי. בסך הכל יתחרו 32 קבוצות בשיטת נוקאאוט, כאשר המנצחת תזכה במיליון דולר.

טורניר TST בו תשתתף הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, צילום מסך
טורניר TST בו תשתתף הפועל תל אביב/צילום מסך, הפועל תל אביב

סגל השחקנים המיוחד שישתתף בטורניר יכלול ברובו את שחקני קבוצת הנוער של המועדון ומספר שחקני בוגרים, אליהם יצטרף גם כוכב העבר של האדומים דגלאס דה סילבה הברזילאי, אשר לבש את מדי הפועל תל אביב בין השנים 2008 ל-2011.

אחד מבעלי המועדון דיוויד מינצברג: "אנו נרגשים להשתתף בטורניר ה-TST, שיהווה את נקודת הפתיחה למספר רב של אירועים לאורך השנה, שיציינו את חגיגות המאה של המועדון. קבוצת הבעלים החדשה רוצה להודות לקהל המצוין שלנו על תמיכתם המתמשכת. כמו כן, אודה לשחקנים, המאמנים והצוות על עבודתם הקשה לאורך העונה המאתגרת. אנו מאמינים ובטוחים כי הקבוצה תסיים את העונה בחוזקה ותישא את המומנטום לעונה הבאה, בה נחגוג את העבר הייחודי של המועדון - ונתחיל בבניית העתיד".

ראש מחלקת הכדורגל של המועדון, חן סול, הוסיף: "זוהי הזדמנות מצוינת בשביל שחקנינו הצעירים לרכוש ניסיון בטורניר תחרותי ובינלאומי, בתוספת הערך הלימודי הרב שתעניק הנוכחות של שחקן אגדי כמו דגלאס. אנו חשים כבוד לייצג לא רק את המועדון, אלא גם את ישראל כולה בטורניר. נשחק במטרה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully