וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדמינטון מאחד בני נוער יהודים וערבים - פרס בינלאומי לישראל

גאווה ישראלית - התאחדות הספורט לבתי הספר ואיגוד הבדמינטון הישראלי זכו בפרס על פרויקט דו-קיום "בדמינטון וחיים משותפים" באספה הכללית של Badminton Europe בבאקו אזרבייג'ן

מימין לשמאל זיו ישראלי נאאל עודה וניר שדה. התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל,
מימין לשמאל: זיו ישראלי נאאל עודה וניר שדה/התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

בשבוע שעבר קיים איגוד הבדמינטון האירופאי טקס בבאקו שבאזרבייג'ן, בו ניתן פרס לעשייה משמעותית בקהילה הראויה להכרה בינלאומית, למדינת ישראל. ניר שדה יו"ר איגוד הבדמינטון בישראל ונאאל עודה, רכז פרויקט "חיים משותפים" מטעם התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל, הובילו יחדיו את הפרויקט שזכה בפרס.

אתמול (ב'), העניק ניר שדה במעמד מרגש למנכ"ל התאחדות הספורט זיו ישראלי ולנאאל עודה, רכז פרויקט "חיים משותפים" שהוא גם שופט בליגת העל בכדורגל, את הפרס במשרדי ההתאחדות שבתל אביב.הפרס התקבל לאור קיום טורניר בדמינטון משותף שנערך לתלמידי ולתלמידות בתי ספר יהודים וערבים בישראל במהלך 2022. במסגרת האירוע התחרו שישה בתי ספר מהחברה היהודית ושישה בתי ספר מהחברה הערבית. בכל משחק התחר/תה תלמיד/ה מבית ספר יהודי מול תלמיד/ה מבית ספר ערבי ודרך העיסוק בספורט תחרותי נוצרו מגוון חברויות וקשרים בין התלמידים והתלמידות עליהם שומרים עד היום.

זיו ישראלי, מנכ"ל התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל: "אנו נרגשים ממעמד קבלת הפרס בתחום חשוב זה. התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל שמה דגש לאורך כל השנה כל קיום אירועים עבור תלמידות ותלמידים מכלל המגזרים. פרויקט "חיים משותפים" בבדמינטון הנו דוגמא מצוינת לפעילויות מסוג זה אותן אנו מקיימים במגוון ענפי ספורט. התאחדות הספורט שואפת להמשיך ולהיות גורם דומיננטי ומוביל בחיבור בין האוכלוסיות השונות במדינה ובהזדמנות זו אני רוצה להודות לניר שדה, יו"ר איגוד הבדמינטון על שיתוף פעולה פורה שהביא את כולנו למעמד מכובד זה".

מימין לשמאל נאאל עודה זיו ישראלי וניר שדה. באדיבות התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל,
מימין לשמאל נאאל עודה זיו ישראלי וניר שדה/באדיבות התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

ניר שדה, יו"ר איגוד הבדמינטון בישראל: "מאוד שימח אותי לקבל את הפרס, בעיקר בתחום הזה שבו ישראל נתפסת בעיני העולם כמדינה השרויה במלחמות תמידיות. בשיתוף התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל הפקנו את טורניר הבדמינטון די בטבעיות, מתוך אידיאולוגיה לחבר ולקרב, ורק כשקיבלתי את הפרס הבנתי בדיעבד את החשיבות העצומה של האירוע עבור הקהילה הישראלית והבינלאומית. ספורט הוא הכלי האידיאלי עבור איחוי שסעים וקירוב בין שני צדדים השרויים במחלוקת. ניתן ללמוד מהפרויקט הזה המון, ואני מקווה שאירוע זה יהווה מודל לחיקוי לא רק פה בישראל, אלא גם עבור השכנים שלנו, שיאזרו אומץ להתקרב בכדי לדבר ולגשר. אני קורא לכל מי שמעוניין לקדם את הנושא ולהשקיע באירועים דומים בעתיד להצטרף אלינו."

נאאל עודה, רכז פרויקט "חיים משותפים" בהתאחדות הספורט לבתי הספר בישראל: "דרך הפעילויות השונות שאנו מקיימים במגרשים, התאחדות הספורט לבתי הספר מאחדת את כולם - יהודים וערבים, חילונים ודתיים, מרכז ופריפריה מרחבי המדינה. אירוע "חיים משותפים" בבדמינטון הוא אחד כזה, המשתתפי/ות נפגשים/ות על מגרש הספורט, לומדים/ות לשחק ביחד ולוקחים/ות חלק בפעילות חינוכית ספורטיבית, מעמיקה וייחודית. המשתתפים/ות התגברו על מכשולי השפה והדבר שמאחד את כולם היה המשחק עצמו, בנוסף לרצון להכיר את השונות ולהתגבש."

  • עוד באותו נושא:
  • בדמינטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully