וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואה את החיים הטובים: הקמפיין החדש של רוג'ר פדרר

מותג המשקפיים המוביל והאופנתי אוליבר פיפלס מכריז על שיתוף פעולה יחודי ומסקרן במיוחד עם הטניסאי רוג'ר פדרר. הקולקצייה תעוצב בשיתוף פעולה בין פדרר למותג ותכלול אלמנטים מעולם הספורט ותנועות הגוף בשילוב חומרים של מתכות, זכוכית, פלסטיק וברזל

רוג'ר פדרר/יחצ

מותג המשקפיים המוביל והאופנתי אוליבר פיפלס מכריז על שיתוף פעולה יחודי ומסקרן במיוחד עם הטניסאי רוג'ר פדרר, מהשחקנים הטובים בכל הזמנים. אמש השיק פדרר את ירית הפתיחה כאשר הגיע למאט גאלה בניו-יורק בחליפה ומשקפיים של המותג. הקולקצייה תושק באביב 2024.

הקולקצייה תעוצב בשיתוף פעולה בין פדרר למותג ותכלול אלמנטים מעולם הספורט ותנועות הגוף בשילוב חומרים של מתכות, זכוכית, פלסטיק וברזל.

רוג'ר פדרר נחשב לאחד הטניסאים הטובים בכל הזמנים. פדרר דורג במקום הראשון בעולם במשך 237 שבועות ברציפות בין השנים 2004-2008, ובסך הכל דורג במקום הראשון בעולם במשך 310 שבועות. פדרר זכה ב-20 תוארי גראנד סלאם, שלישי בכל הזמנים לאחר נובאק ג'וקוביץ' ורפאל נדאל שזכו ב-22 תארים, ובסך הכל זכהב-103 תארים בסבב העולמי ליחידים (שני בכל הזמנים), ובשמונה תארים בזוגות. כמו כן, פדרר הוא שיאן כל הזמנים במספרהזכיות בטורניר וימבלדון לגברים יחידים, עם שמונה זכיות במספר.

ב-15 בספטמבר 2022, הודיע פדרר על פרישתו מטניס מקצועני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully