וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים: הרצליה נעצרה עם 99:86 באילת

המומנטום של סגנית האלופה נקטע, וכך גם רצף שלושת הניצחונות שלה בעיר הדרומית. קליבלנד הוביל עם 21, בכורה פושרת לאלבי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.5/ספורט1

מאז שהבטיחה את מקומה בפלייאוף ליגת העל מנסה בני הרצליה להתבסס במקום השביעי, אך היום (שני) היא כשלה במשימתה כשהפסידה 99:86 בחוץ להפועל אילת. בכך נקטע רצף של ארבעה ניצחונות לסגנית האלופה, ועוד רצף של שלושה ניצחונות (כולם בדו ספרתי) בעיר הדרומית בישראל. מנגד, אילת שאיבדה סיכוי להשתחל לפלייאוף ממשיכה בסיומת הטובה שלה לעונה שהתחילה רע מאוד עבורה.

הקבוצה של מאוריציו בוסקאליה הוליכה בנקודה אחת בלבד בהפסקה, אך רבע שלישי נפלא שלה סידר לה יתרון דו ספרתי משמעותי ברבע השלישי, אותו סיימה ב-67:79. הרצליה עשתה קולות של חזרה והקטינה לשש הפרש בלבד, אך לא הצליחה להשלים את הקאמבק. אנטוניוס קליבלנד הוליך את המנצחת עם 21 נקודות, מוריס קמפ להט מנגד עם 28 נקודות וסי ג'יי אלבי הוסיף 9 בהופעת הבכורה שלו.

אריק גריפין, שחקן הפועל אילת. דני מרון
ניצחון על הרצליה. גריפין/דני מרון

קלעו לאילת: אנטוניוס קליבלנד 21, עמית גרשון 17, מנגוק מתיאנג 15 (11 ריבאונדים), נועם אביבי 14, עידו הראל 8, יהונתן לוי 7, אריק גריפין וטראן פטוויי 6 כ"א, שגיא פנחס 3, אוסטין טילמן 2.

קלעו להרצליה: מוריס קמפ 28, עודד ברנדוויין 15, כריס באב 13, ג'וליאן גמבל 10, סי ג'יי אלבי 9, רוברט קארטר 6, סנדי כהן 3, יאיר קרביץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully