וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל סיימה את מוקדמות אליפות אירופה בכדוריד עם הפסד בצ'כיה

הנבחרת סיפקה את ההופעה הכי טובה שלה בקמפיין, אך הפסידה 27:24 ונותרה במקום הרביעי בבית ג', עם ניצחון בודד בשישה משחקים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.4/ספורט1

נבחרת ישראל בכדוריד חתמה הערב (ראשון) את מוקדמות אליפות אירופה עם הפסד 27:24 בצ'כיה. למרות ההפסד, זו הייתה ההופעה הכי טובה של הנבחרת בקמפיין הנוכחי, אותו סיימה במקום הרביעי בבית ג' עם ניצחון בודד וחמישה הפסדים. בכל מקרה, תיקו ואפילו ניצחון לא היו מספיקים כדי להעפיל לאליפות אירופה, וישראל מסתפקת בכך שלא נשרה שלב במוקדמות.

הנבחרת מסיימת כאמור במקום הרביעי בבית, בגלל יחס השערים הכללי, ולמרות שבצמד המשחקים מול אסטוניה - ניצחון לכל נבחרת בשני שערים - האיגוד האירופי החליט שלא להחשיב לבסוף שערי חוץ. המשימה הבאה תהיה קמפיין מוקדמות אליפות העולם.

נבחרת ישראל בכדוריד מתגוננת מול נבחרת צ'כיה. Hana Vrbková / Czech Handball Federation, אתר רשמי
נתנו פייט בצ'כיה. שחקני נבחרת ישראל/אתר רשמי, Hana Vrbková / Czech Handball Federation

בנוסף יואב לומברוזו, דן טפר ורותם סגל הפצועים, גם נדב כהן לא חש בטוב וכך ונועם סוסנה הצעיר נרשם לראשונה ב-16 - בנבחרת ששיחקה אולי עם הסגל הצעיר ביותר במוקדמות. המשחק נפתח עם עצירה של יהב שמיר ושער של אלון אוברמן. שמיר תרם שתי עצירות נוספות, אבל צ'כיה שלטה ועלתה ל-7:9. הקפטן רם טורקניץ שמר את הנבחרת קרובה, הצ'כים הגדילו לאחר מכן ל-9:12 וירדו להפסקה ביתרון 13:15.

המשחק הצמוד נמשך וליאור גורמן הצליח להשוות ל-17:17 וגם ל-18:18. צ'כיה שוב פתחה פער של שני שערים, גורמן החזיר ל-22:22, אבל המארחת חזרה להוביל ושמרה על כך בעזרת השוער הוותיק מרטין גאליה שנכנס ל-10 הדקות האחרונות.

כבשו לישראל: רם טורקניץ 6, ליאור גורמן ויונתן דיין 5 כל אחד, שניר נציה, אלון אוברמן, גיא גרא ודניאל מוסינדי 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully