וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאלטי מאוכזב: "זה כמו מרתון - הקילומטר האחרון הוא הכי קשה"

חגיגות האליפות של נאפולי נדחו, מאמנה יודע: "את הנקודות האחרונות הכי קשה להשיג, זה יהפוך את החגיגות לעוד יותר מתוקות". פאולו סוזה: "חיכינו לרגע הנכון כדי לעקוץ"

תקציר: נאפולי - סלרניטנה 1:1/ספורט1

הכל היה מוכן עבור נאפולי - לאציו פישלה במשחק המוקדם, והמוליכה היתה יכולה להבטיח אליפות ראשונה מאז 1990 עם ניצחון בית על סלרניטנה הקטנה. מתיאס אוליברה קירב אותה לשם עם שער בדקה ה-62, עשרות אלפי האוהדים כבר הרגישו את התואר, אלא שבולאי דיה איזן (84) ודחה את החגיגות בארבע ימים לפחות. ההזדמנות הבאה של נאפולי להבטיח את הזכייה אחרי 33 שנים תהיה ביום חמישי, בחוץ מול אודינזה (21:45, שידור ישיר בספורט3).

כך הגיבו אוהדי נאפולי כששמעו על ההפסד של לאציו, כ-40 דקות לפני שריקת הפתיחה

וכך זה נשמע ברחובות העיר

"מן הסתם החבר'ה מאוכזבים שלא היינו יכולים לשמח את הקהל המדהים הזה, אבל אבל אנחנו מרגישים כבר תקופה מסוימת שאלה הנקודות שהכי קשה להשיג, מבחינה פסיכולוגית", סיכם לוצ'אנו ספאלטי. "סלרניטנה היתה מאורגנת, היא צופפה את ההגנה והקשתה עלינו. היינו קצת נאיביים עם השער שספגנו. אנחנו מייצגים את החלומות של האוהדים, ומגיע להם לחלום. כל כך רצינו את השער, אבל מבחינתי, זה רק יהפוך את החגיגות לעוד יותר מתוקות".

המאמן הוסיף ואמר: "אני משוכנע שנשיג את שתי הנקודות שחסרות לנו, זה לא שלא נוח לנו להיות בפסגה, זה רק דוחה קצת את החגיגות. כל מי שאוהב את הענף הזה יתרגש אם נאפולי תזכה באליפות. זה משהו שישמח את כל מי שאוהב כדורגל, מלבד האנשים הרשעים. הקרדיט לא מגיע לי אלא לשחקנים האלה, שעושים כל מה שמבקשים מהם. כל מי שמגיע כאן ולובש את הגופיה הזו, מכיר את ההיסטוריה של המועדון. היתה חסרה לנו קצת חדות שהיתה לנו בשלבים מוקדמים של העונה, אבל זה כמו מרתון - הקילומטר האחרון הוא הכי קשה".

שימו לב לאווירה באצטדיון

פאולו סוזה, שקלקל את החגיגות, אמר בסיום: "קראנו את המשחק, הבנו שיש לנו הזדמנות ורק חיכינו לרגע הנכון כדי לעקוץ. זה מה שעשינו. אם היינו לוחצים אותם מהפתיחה, זה היה מוביל להתקפות מתפרצות. אני מרוצה". כשנשאל על המתח בינו ובין הצוות המקצועי של נאפולי, השיב: "אני אדם מלא בתשוקה, מרגישים את זה על הקווים וגם בחגיגות של השער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully