וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו פרס השלים דאבל בגרנד פרי של אזרבייג'אן

אחרי הניצחון במרוץ הספרינט בשבת, המקסיקני חגג זכייה בבאקו זו השנה השנייה ברציפות והקדים את חברו מקס ורשטאפן שעדיין מוביל בדירוג הכללי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.4/ספורט1

סרחיו פרס המשיך את הדומיננטיות של רד בול בעונת 2023 בפורמולה 1 כשזכה היום (ראשון) בגרנד פרי של אזרבייג'אן. המקסיקני ניצח במרוץ הספרינט אתמול והשלים דאבל, אף על פי ששארל לקלר זינק מהפול פוזישן זו השנה השלישית ברציפות.

הנהג ממונאקו סיים רק שלישי, הרחק משני המובילים אבל לפחות עם פודיום ראשון לפרארי העונה, כאשר פרס הקדים בחסות כניסה מכרעת של רכב הבטיחות את חברו לקבוצת רד בול, אלוף העולם מקס ורשטאפן, והפך לנהג הראשון שמנצח פעמיים ברציפות בבאקו. זה היה ניצחונו השישי בקריירה וכעת הוא מפגר בשש נקודות בלבד אחרי ורשטאפן, כאשר לכל אחד מהם צמד ניצחונות העונה.

סרחיו פרס נהג קבוצת רד בול, פורמולה 1. רויטרס
אוהב את המסלול בבאקו. סרחיו פרס/רויטרס

"כל הכבוד, חברים, שלטנו בסוף השבוע הזה", חגג פרס בסיום. "זה היה צמוד, דחפנו עד הקצה ושנינו גירדנו את החומה כמה פעמים. מקס דחף אותי ממש קשה היום, אבל ידענו להישאר בשליטה".

פרננדו אלונסו סיים רביעי והשאיר עצמו במקום השלישי בדירוג הכללי, בעוד קרלוס סאינס הגיע חמישי ואלוף העולם לשעבר לואיס המילטון סיים שישי. לאנס סטרול הגיע שביעי וג'ורג' ראסל הגיע שמיני והוסיף לעצמו נקודה עם ההקפה המהירה ביותר.

דירוג הנהגים (אחרי ארבעה מרוצים):

1. מקס ורשטאפן (הולנד, רד בול) 93 נקודות
2. סרחיו פרס (מקסיקו, רד בול) 87
3. פרננדו אלונסו (ספרד, אסטון מרטין) 60
4. לאנס סטרול (קנדה, אסטון מרטין) 52
5. לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס) 48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully