וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "אני קצת מרחם על צ'לסי וקצת שמח ממה שקורה לה"

מאמן ליברפול: "צ'לסי היא דוגמה לכך שאי אפשר לקנות המון כוכבים ולצפות שזה פשוט יתחבר. זלזלו שם בהליך של בניית קבוצה"

תקציר: צ'לסי - ברייטון 2:1/ספורט1

צרת רבים חצי נחמה? ליברפול חווה עונה רעה במיוחד, הרחק ממאבק האליפות, בלי כרטיס לצ'מפיונס ליג, אחרי הדחות מוקדמות מכל הגביעים וכמובן ללא תארים - חוץ מגביע הקהילה אי שם ביולי. אבל באנגליה יש קבוצה יומרנית לא פחות, שסובלת הרבה יותר וקוראים לה צ'לסי. ואיך אומרים? הכול יחסי בחיים.

יורגן קלופ בוודאי לא יכול לחכות להתחיל בתהליך התיקון של ליברפול, אבל בינתיים התפנה גם למצבם העגום של הבלוז. "אני קצת מרחם על צ'לסי אם להיות כן", אמר המאמן, "אני חושב שזו קבוצה ענקית, אבל מצד שני טוב לראות שלפעמים אתה לא יכול פשוט לקנות המון שחקנים טובים ולצפות שהכול יתחבר מעצמו. צריך לבנות קבוצה ובצ'לסי זלזלו בזה והציבו דרישות בלתי אפשריות בפני המאמנים".

צ'לסי צירפה העונה מאסה של שחקנים, יצרה עומס עצום בכמה עמדות, לא מצאה פתרונות לחלק מהשחקנים שרצתה לשחרר ומחזיקה בסגל ארוך מאוד. קלופ הוסיף: "אתה לא יכול שיהיו לך שני חדרי הלבשה ושני מגרשי אימון, אתה חייב ליצור יחסים. אתה חייב ליצור רוח קבוצתית וזו הסיבה היחידה שבגללה יש בי קצת שמחה בנוגע למה שקורה בצ'לסי העונה".

הגרמני סיכם: "צ'לסי תהיה בסדר, היא תהיה קבוצה חזקה מאוד בעונה הבאה - אני פשוט משתמש בה כדוגמה. ברמות הגבוהות אי אפשר להתנהל ככה וזה משהו שלא נהיה מוכנים לעשות בליברפול".

מאמן ליברפול, יורגן קלופ. MB Media, GettyImages
"צ'לסי תהיה בסדר, אבל ברמות הגבוהות אי אפשר להתנהל ככה". קלופ/GettyImages, MB Media

צ'לסי הפסידה חמישה משחקים רצופים בכל המסגרות והיא ללא ניצחון בשמונה והידרדרה עד המקום ה-12 בפרמיירליג. פרנק למפארד החליף לאחרונה את גרהאם פוטר, שבעצמו מונה במקום תומאס טוכל שפוטר. למפארד עדיין לא הצליח להצעיד את צ'לסי אפילו לתיקו והקבוצה הפסידה בכל חמשת המשחקים שלו על הקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully