וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טענות קשות בריינה: "אוראל גרינפלד התנהג ביהירות וזלזול"

30.4.2023 / 10:00

בקבוצה המשיכו בביקורת על השופט בהפסד לקרית שמונה. בקבוצה מאוכזבים גם מהיכולת אבל יודעים: "הכל עדיין תלוי בנו"

תקציר: עירוני קרית שמונה - בני ריינה 1:3/ספורט1

בני ריינה הסתבכה במאבק ההישארות בליגה אחרי שנוצחה אתמול (שבת) 3:1 על ידי עירוני קרית שמונה. בריינה קיוו להוציא לפחות נקודה מהמשחק הזה ולהבטיח את ההישארות כבר אתמול, אך ההפסד סיבך את הקבוצה מחדש כאשר נותרו עוד שני מחזורים לסיום העונה, בנוסף לשני המשחקים שייערכו הערב, של היריבות הנוספות לתחתית, הפועל חדרה שתארח את הפועל חיפה והפועל תל אביב שתשחק בסכנין. לשתי התוצאות הערב תהיה מן הסתם השלכה ישירה על מצבה של ריינה לקראת שני מחזורי הסיום, שבכל מקרה יהיו דרמטיים ומורטי עצבים עבור הקבוצות בתחתית.

"רצינו לסיים את המשימה שלנו כבר אתמול ולצערנו לא הצלחנו", אמרו הבוקר בריינה. "לשמחתנו צברנו לא מעט נקודות בתקופה האחרונה והבאנו את עצמנו למצב שהכל תלוי בנו. נצטרך לקחת את הנקודות במשחקים שנשארו לנו כדי להפוך את העונה הזאת לעונה גדולה באמת".

גם הבוקר ובהמשך לדבריו של המאמן שרון מימר בסיום המשחק, המשיכו בריינה בדברי הביקורת הקשים כלפי אוראל גרינפלד שלטענתם קיפח אותם בצורה קשה לאורך המשחק. "מי שראה את המשחק יודע בדיוק על מה אנחנו מדברים", אמר גורם בריינה, "לא יכול להיות ששופט מגיע בגישה שבה הוא לא סופר אותנו בכלל. ההתנהגות שלו הייתה מאוד יהירה כלפי השחקנים שלנו, שפת הגוף הייתה מזלזלת, כל כך הרבה שריקות קטנות הלכו נגדנו, שלא לדבר על שני פנדלים שלא קיבלנו ועוד מהלך שבמקום להוציא כרטיס אדום לשחקן של קרית שמונה, הוא עוד שורק לעבירה נגדנו. מזל שה-VAR תיקו אותו בפנדל הראשון. איך אפשר לעמוד כל כך קרוב לאירוע ולשרוק לפנדל?".

שחקני מכבי בני ריינה עם השופט אוראל גרינפלד. מאור אלקסלסי
טענות קשות. שחקני ריינה לצד גרינפלד/מאור אלקסלסי

לצד התלונות על השיפוט, מודים בריינה שלא מעט שחקנים לא נראו טוב על המגרש. מי שספג את מרבית הביקורת הוא השוער אריק ינקו, שאחראי אמנם על לא מעט נקודות מהתקופה האחרונה, אך אמש נראה לא טוב וספג שני שערים שהיו די באשמתו. למרות התצוגה אמש, ינקו מקבל כמובן גיבוי מלא מהצוות המקצועי וכעת כל המאמצים של הקבוצה יהיו מרוכזים לעבר שני המשחקים שעוד נותרו - תחילה בשבת נגד בית"ר ירושלים, שתגיע כך מקווים בריינה, עייפה אחרי חצי גמר הגביע - לאחר מכן במחזור הסיום משחק ביתי מול הפועל חיפה, שמזמן סיימה את העונה מבחינתה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully