וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מרוצה: "השגנו את כל מה שתכננו". רוטמן צפוי להיעדר בגביע

היהלומים ניצחו את אשדוד לפני המפגש איתה בחצי גמר הגביע. במועדון מעריכים שלמשחק בבלומפילד יגיעו כ-13 אלף אוהדים צהובים

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 0:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

מכבי נתניה רשמה אתמול (שבת) ניצחון בכורה בפלייאוף העליון, 0:2 על מ.ס.אשדוד, והיא תגיע במצב רוח מרומם לחצי גמר גביע המדינה נגד אותה קבוצה ביום שלישי. לנתניה היה חשוב להגיע למשחק הגדול אחרי ניצחון ועל הדרך לעשות רוטציה ולתת מנוחה לשחקנים שהיה עליהם עומס ואמורים לפתוח בשלישי. "השגנו במשחק הזה את כל מה שתיכננו לקראת חצי הגמר", אמרו בקבוצה, "ועכשיו הכל מתנקז למשחק הכי חשוב שלנו העונה עד עכשיו".

היהלומים קטעו רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון וגם נתנו מנוחה לשחקנים כמו פלאמן גלאבוב, איתן אזולאי, עידו וייר ונאסים אואמו, כשכל הארבעה צפויים לפתוח במשחק חצי הגמר. בצוות המקצועי שמחו לראות שאיגור זלטאנוביץ' חזר לכושר הבקעה עם צמד והחמיאו בעיקר לשוער איתמר ניצן, שהציג משחק נפלא ובמו ידיו הציל את הקבוצה מהפסד.

מי שצפוי להחמיץ את חצי הגמר הוא לירן רוטמן, שלא מצליח להתאושש מהפציעה ממנה הוא סובל. רוטמן שוב לא נכלל בסגל אתמול ובנתניה מעריכים שסיכוייו להיות עם הקבוצה בשלישי נמוכים מאוד.

למעלה מ-10,000 מאוהדי הקבוצה כבר רכשו כרטיסים לחצי הגמר ובנתניה מעריכים שלפחות עוד 3,000 אוהדים צהובים-שחורים ירכשו כרטיסים ויעניקו יתרון משמעותי ביציעים.

איגור זלאטנוביץ' שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
החזיר את החדות בדיוק בזמן נכון. זלאטנוביץ'/ברני ארדוב

חצי הגמר יתקיים בבלומפילד ב-20:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully