וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרת כוונות: מארי כיכב, דנבר הביסה את פיניקס בפתיחת חצי גמר המערב

הנאגטס שלטו ללא עוררין במשחק הראשון בסדרה, קיבלו 34 ו-9 אסיסטים ממארי ו-24 ו-19 ריבאונדים מיוקיץ' ושלחו מסר לסאנס שסומנו כפייבוריטים עם 107:125 ביתי. 29 של דוראנט ו-27 של בוקר לא הספיקו לפיניקס

ג'ימי באטלר חוגג את ההעפלה של מיאמי היט לחצי גמר המזרח/מתוך האתר הרשמי של מיאמי

כבר שנים שדנבר שואפת לאליפות. הלילה (בין שבת לראשון), במשחק הראשון של חצי גמר המערב מול פיניקס, היא הזכירה ליותר מדי פרשנים ואוהדים שאולי לא לוקחים אותה מספיק ברצינות, שיש לה מספיק כלים כדי להגשים את החלום. הנאגטס הביסו 107:125 את הסאנס במשחק חד צדדי שהעביר מסר ליריבה שסומנה על ידי רבים כפייבוריטית, והמחישה כמה משקל יש בפלייאוף לקילומטראז' שצברו ניקולה יוקיץ', ג'מאל מארי וחבריהם יחד לאורך השנים, במיוחד לעומת הכימיה שנבנית תוך כדי תנועה בקבוצת הכוכבים מאריזונה.

כולם דיברו לפני הסדרה על דווין בוקר, קווין דוראנט וניקולה יוקיץ', אבל משחק 1 בסדרה היה קודם כל בסימן ג'מאל מארי, שהמשיך את הפלייאוף המרשים שלו עד כה והיה הלילה הבולט מבין של הכוכבים שדרכו על הפרקט. הוא סיים את המשחק עם 34 נקודות, 9 ו-5 ריבאונדים, וטיפס למקום השני בהיסטוריה של הנאגטס עם משחקים של לפחות 30 נקודות, 5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים בפלייאוף. ניקולה יוקיץ' שלט בצבע וסיים עם 24 נקודות, 19 ריבאונדים (כולל 8 בהתקפה - יותר ממה שפיניקס כולה לקחה במשחק) ו-5 אסיסטים, ופינה את הבמה למארי כשהיה צריך.

ג'מאל מארי, דנבר נאגטס. רויטרס
הכוכב הנשכח של הסדרה הזכיר לכולם: אני שחקן של מאני טיים. ג'מאל מארי/רויטרס
קווין דוראנט, פיניקס סאנס. רויטרס
לקח על עצמו יותר, ולא תמיד בהצלחה. דוראנט/רויטרס

אחרי רבע ראשון התקפי ומאוזן, דנבר פתחה מבערים ברבע השני. יוקיץ', מארי וארון גורדון שאף הוא היה טוב מאוד, הטיסו את הנאגטס לריצת 19:37 והורידו אותם להפסקה ביתרון 17. הסאנס עוד עשו קולות של קאמבק בהובלת קווין דוראנט ודווין בוקר, אבל מארי לחץ על הדוושה פעם נוספת ברבע האחרון והכריע את המשחק סופית.

מלבד מארי ויוקיץ', הנאגטס נהנו כאמור גם ממשחק טוב של ארון גורדון עם 23 נקודות ו-6 ריבאונדים. ברוס בראון תרם 14 מהספסל וגם מייקל פורטר ג'וניור (11) וקנטביוס קולדוול פופ (10) הגיעו לספרות כפולות,

ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס. רויטרס
שליטה מוחלטת מתחת לסלים. יוקיץ'/רויטרס
דווין בוקר, פיניקס סאנס. רויטרס
הגיע למספרים שלו, אבל פחות הרשים. דווין בוקר/רויטרס

בצד השני הסאנס קיבלו 29 נקודות, 14 ריבאונדים, 3 חסימות וגם 7 איבודים מקווין דוראנט, שבניגוד לסיבוב הראשון מול ברוקלין בו איפשר לדווין בוקר להשתלט על ההתקפה, לקח על עצמו יותר - ולא תמיד בהצלחה. בוקר קלע 27 וחילק גם 8 אסיסטים, אבל דיאנדרה אייטון (14 ו-7 ריבאונדים) וכריס פול (11 ו-5 אסיסטים) סבלו מיום פושר למדי, וההבדלים באחוזי השלשות (7 ב-30% לפיניקס, 16 ב-43% לדנבר) ובריבאונדים (38 לפיניקס, 49 לדנבר) עשו גם הם את ההבדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully