וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסרה קילריות: זהבי וקראנקה שוחחו ממושכות

30.4.2023 / 6:15

כוכב מכבי תל אביב משוכנע שאפשר להיראות הרבה יותר טוב ושוחח עם המאמן בתום ה-1:2 על הפועל ירושלים. קראנקה לתקשורת: "צריכים להיות אגרסיביים בגביע ולהתחיל להבקיע משלושה מצבים ולא מחמישה". תורג'מן עשוי לפתוח במקום יובאנוביץ' גם בחצי הגמר

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל ירושלים/ספורט1

גם כשמכבי תל אביב מנצחת, היא לא יוצאת מרוצה עד הסוף. הניצחון 1:2 אמש (שבת) על הפועל ירושלים הושג אמנם כשלראשונה העונה בליגה הקבוצה יודעת לחזור מפיגור, אבל היכולת במחצית השנייה הייתה דלה במיוחד, מה שהכעיס מאוד את ערן זהבי שירד מכר הדשא כשהוא מאוכזב ועצבני וניהל שיחה ערה עם המאמן אייטור קראנקה במסדרון שליד חדרי ההלבשה. מאוחר יותר אמרו במכבי תל אביב: "ערן היה מאוכזב מכך שבמשחק כזה כשאנחנו מגיעים לחמישה מצבים טובים במחצית הראשונה וכשבמחצית השנייה הפועל ירושלים בקושי מסכנת אותנו, אנחנו מנצחים רק בהפרש של שער אחד ולא יודעים להרוג את המשחק ולהבקיע שלישייה או רביעייה".

לדברי גורם במועדון, זהבי רצה יותר לחץ גבוה של כל החוליות בשדה. זהבי שוחח כאמור עם קראנקה מיד בסיום המשחק, אבל בהמשך הוא כבר יצא יותר מחויך מהאיצטדיון למרות שלכולם במכבי תל אביב ברור שביכולת הזו יהיה קשה מאוד לנצח ביום רביעי את בית"ר ירושלים. "אנחנו צריכים להיות הרבה יותר אגרסיביים כשהכדור לא אצלנו ולהבקיע הרבה יותר מכל המצבים שלנו", אמר קראנקה במסיבת העיתונאים אחרי המשחק. "אנחנו מבקיעים שער על כל חמישה או שישה מצבים. כשנבקיע שער על כל שלושה או ארבעה מצבים, נהיה בסיטואציה יותר טובה והניצחונות יבואו לנו בקלות רבה יותר".

ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
גם אחרי ניצחונות, מכבי תל אביב לא מרוצה עד הסוף. זהבי אתמול/דני מרון

עוד באותו נושא

עוד בוואלה!

מהפך ראשון העונה: מכבי תל אביב גברה 1:2 על הפועל ירושלים

לכתבה המלאה

קראנקה העדיף אתמול לא לתת מנוחה לשחקנים שלו בניגוד לבית"ר ירושלים שהשאירה רבים משחקני ההרכב שלה בפתיחת המשחק על הספסל. "אם אני לא אעלה בכל משחק עם ההרכב החזק שלי כדי לנצח, איזה מסר אני אתן לשחקנים שלי?", שאל קראנקה בסיום. "מהיום הראשון שהגעתי למכבי תל אביב אמרתי שאני רוצה לנצח בכל משחק, אז למה שלא אעלה עם ההרכב הכי חזק שעומד לרשותי בשבת? אני לא יכול לצפות מהשחקנים שלי לכבד את המשחק, אם אני לא מכבד את היריבה ולא מעלה מולה את השחקנים הכי טובים שלי". קראנקה דיבר בסיום על כמה שחקנים באופן אישי ואמר: "דור תורג'מן קיבל את חולצת ההרכב לא כי יובאנוביץ' נפצע. דור ידע כבר לפני כמה ימים שהוא יפתח, הרבה לפני שיובאנוביץ' נפצע. לדור יש עתיד מזהיר. הוא צריך להמשיך ללמוד ולהתקדם, אבל הוא בכיוון הנכון. מבחינתי הוא חלוץ העתיד של מכבי תל אביב".

במידה שיובאנוביץ' לא יהיה כשיר עד יום רביעי, אמור תורג'מן להמשיך ולפתוח ב-11 לצד ערן זהבי. על יוריס ואן אובריים שקיבל דקות כמחליף אחרי המון זמן, אמר קראנקה: "מגיע לו הרבה יותר ממה שהוא קיבל העונה. זה שחקן שנותן 150 אחוז בכל אימון וזה ממש מצער אותי שהוא לא שיחק יותר". על העובדה ששוב השאיר את אבי ריקן מחוץ לסגל, אמר מאמן מכבי תל אביב: "אני מאוד מרוצה מהגישה של אבי. הוא מתאמן נהדר גם כשהוא לא בסגל בארבעת המשחקים האחרונים. אין לי טענה אליו. אבי משחק בקישור בעמדות שיש תחרות גדולה על כל משבצת ואני כרגע מעדיף שחקנים אחרים".

דור תורג'מן, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יקבל את הצ'אנס גם במאני טיים? דור תורג'מן/דני מרון

למעט יובאנוביץ' ששיתופו במשחק ביום רביעי מוטל בספק, קראנקה יקבל את דן גלזר שיחזור מצהובים והוא צפוי לתת לו לפתוח. נראה שהמאמן גם יעדיף שוב את גבי קניקובסקי ופארפה גיאגון ולא את דן ביטון, שנכנס אמש רק כמחליף. ביטון חווה ירידה במשחקים האחרונים, אבל קראנקה גונן עליו: "זה טבעי כי דן לא שיחק כל העונה. זה הגיוני שאחרי שהוא חזר לשחק ונראה נהדר, תהיה לו קצת ירידה. זה לא משהו יוצא דופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully