וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי חשב שסעודיה כה ירוקה": פוסט האינסטגרם של מסי שמטריד את ברצלונה

יילך בעקבות רונאלדו? הכוכב של פריז העלה פוסט ממומן לרשת שבו הוא משבח את סעודיה ושיתף גם תמונה רלוונטית. התגובות לא איחרו לבוא

תקציר: ר.ב. לייפציג - הופנהיים 0:1/ספורט1

על פי כל הדיווחים האחרונים שמגיעים מספרד, החזרה של ליאו מסי לברצלונה היא לא שאלה של האם אלא מתי. אלא שפוסט אינסטגרם ממומן שהעלה השחקן גורם לדאגה רבה בקרב אנשי ברצלונה ומגביר את החשד שאולי הכוכב הכי גדול בהיסטוריה מתכוון להפתיע את כולם וללכת בעקבותיו של כריסטיאנו רונאלדו לסעודיה?

בפוסט ששיתף הארגנטינאי של פריז סן ז'רמן, הוא מביע את חיבתו לסעודיה עם תמונה מסעודיה של עצים ירוקים ועם הכיתוב: "מי חשב שבסעודיה יש כל כך הרבה ירוק? אני אוהב לחקור מקומות בלתי צפויים איפה שאני יכול".

הפוסט המדובר

ליאונל מסי, פריז סן ז'רמן. רויטרס
רמז לבאות? מסי/רויטרס

כידוע, שמו של מסי הוזכר פעמים רבות כמועמד לחתום באל הילאל, היריבה הגדולה של אל נסאר שבה משחק כריסטיאנו רונאלדו. על פי דיווחים שהגיעו מסעודיה, אל הילאל הציעה לשחקן משכורת בדיונית כדי להגיע אליה, אבל הכוכב הגדול עדיין רוצה להישאר בליגה בכירה ויעדיף את הנוחות וההילה בברצלונה מאשר את הכסף של הסעודים.

הפוסט של מסי, אגב, קיבל מעל 2.7 מיליון לייקים ומעל 23 אלף תגובות, כאשר הרבה מהעוקבים שלו הזכירו את שמה של אל הילאל ושאלו אם הוא באמת מתכוון להגיע לשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully