וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "יש לנו משחק קשה, צריך לשים את החגיגות בצד"

30.4.2023 / 10:39

מכבי חיפה תזכה באליפות שלישית ברציפות אם תנצח את הפועל באר שבע בטרנר (ב', 20:30). בכר החמיא לברדה ("עושה דברים יפים") והוסיף: "יש לנו קבוצה היסטורית". גולדברג: "הפסד יכול לסבך אותנו ואנחנו לא רוצים שזה יקרה"

תקציר הניצחון 0:1 של מכבי חיפה על הפועל באר שבע/ספורט1

מכבי חיפה כבר ניצחה העונה שלוש פעמים את הפועל באר שבע. ניצחון נוסף מחר (שני, 20:30) יעניק לה באופן רשמי אליפות שלישית ברציפות, אותה תחגוג באצטדיון טרנר. דולב חזיזה שנעדר מהמשחק מול מ.ס. אשדוד בשל צבירת כרטיסים צהובים אמור לשוב ל-11 של ברק בכר, שמתלבט בין דין דוד ופרנזי פיירו בחוד.

הבוקר קיימה האלופה מסיבת עיתונאים, ובה אמר ברק בכר: "משחק מאוד קשה, אם נפסיד המאבק ייפתח מחדש. אנחנו צריכים ללמוד ממה שהיה בשנה שעברה ולעשות ניצחון. צריך לשים את החגיגות בצד, זה משחק חוץ נגד קבוצה טובה, שהתקשינו נגדה למרות הניצחונות עליה".

על היריבה אמר המאמן: "באר שבע מגוונת, ברדה עושה שם דברים יפים. היא טובה בהנעת כדור, משחק לחץ, יש לה שחקנים דומינננטיים. אבל מה שיעשה את ההבדל זו הגישה, האגרסיביות, להיות מרוכז ולעשות כמה שפחות טעויות. טקטיקה זה חשוב, אבל צריך לבוא בגישה הנכונה".

על השוואות לקבוצות אלופות אחרות של מכבי חיפה: "זו קבוצה היסטורית, יש לנו הזדמנות לעשות אליפות בעונה של ליגת האלופות וזה משהו שעוד לא היה. לכל שושלת יש את הדברים המיוחדים וצריך לדעת ליהנות מכל תקופה. אני בטוח שהאוהדים נהנים מהתקופה הזו כמו שהם נהנו מקבוצות אחרות של מכבי חיפה בעבר".

על פרנזי פיירו אמר בכר: "הוא עשה דברים מצוינים השנה, גם באירופה וגם בליגה. היו גם הרבה שערים שלנו ששחקנים אחרים הרוויחו מהנוכחות שלו, הוא הבקיע שערי ניצחון נגד הפועל באר שבע... אבל מוקדם מדי לסכם ולדבר מה כל שחקן עשה".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
מחמאות לפיירו. בכר/שלומי גבאי

עוד בליגת העל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

שון גולדברג אמר: "הפסד יכול לסבך אותנו ואנחנו לא רוצים שזה יקרה. אנחנו דרוכים, רוצים לבוא ולהיות מכבי חיפה. זה מסוג המשחקים שמוכרעים בגישה, ברצון לנצח, באגרסיביות. זו צריכה להיות הגישה שלנו מחר. מבאס שיהיה פחות קהל, גם התבאסנו כשהייתה אפשרות שהמשחק יהיה באשדוד ולא בטרנר. הקהל תמיד צריך להיות, בשבילו אנחנו משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully