וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "ההפסד? יש לנו שני משחקים חשובים מול נתניה העונה"

עודכן לאחרונה: 29.4.2023 / 20:48

מאמן אשדוד לא התרגש מה-2:0 הלא משקף: "במשחק העלייה לפלייאוף ניצחנו אותם, עכשיו מה שחשוב זה יום שלישי". קוז'וך הודה: "משחק לא טוב שלנו"

מכבי נתניה ניצחה הערב (שבת) 0:2 את מ.ס. אשדוד במפגש המקדים בין השתיים לקראת חצי גמר הגביע. הקבוצה של רן קוז'וך נראתה לא טוב בהגנה, אבל למזלה היה לה את איתמר ניצן שרשם כמה הצלות נהדרות ומנגד איגור זלאטנוביץ' עקץ פעמיים עם צמד והעניק לקבוצתו ניצחון בכורה בפלייאוף העליון.

רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
הודה שהקבוצה הפחות טובה ניצחה. קוז'וך/ברני ארדוב

רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה הודה בסיום: "זה היה משחק לא טוב שלנו, כמובן שזו לא אשדוד שתעמוד מולנו ביום שלישי. רצינו גם אנחנו לחלק את הדקות. אושר אליהו שחקן נוער קיבל 75 דקות. היה חשוב לנו לעבור את המשחק הזה וגם לנצח אותו. רצינו להגיע גם טריים למשחק הגביע ואני שמח שעשינו את זה".

איתמר ניצן, שוער מכבי נתניה, שהצטיין: "התחלנו את המשחק קצת רדומים, אבל אני שמח שהצלחנו למנוע את המצבים שלהם. אין ספק שביום שלישי יהיה משחק אחר לחלוטין עם אווירה אחרת לחלוטין".

"הקהל שלנו זה כוח בלתי רגיל. כשהוא בא ומעודד אנחנו מרגישים כאילו אנחנו 13 שחקנים. מקווה מאוד שהוא יבוא בהמוניו למשחק הגביע".

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
לא התרגש מההפסד. בן שמעון/ברני ארדוב

רן בן שמעון אמר: "יש שני משחקים נגד מכבי נתניה שחשובים השנה. אחד זה היה משחק העלייה לפלייאוף העליון שניצחנו והשני זה משחק הגביע. היינו צריכים לנצח, היו לנו פה המון מצבים. היה חשוב לי מאוד לראות איזו רוח טובה וגישה טובה מהשחקנים. אני מעריך מאוד את ההשקעה של השחקנים שלנו".

"יש לי מחשבות לקראת משחק הגביע. זה בהחלט משחק שונה לחלוטין ממה שראינו היום. שיחקו היום שחקנים שלא שיחקו תקופה ארוכה מאוד. קשה מאוד לדרוש מהשחקנים האלו לא לעשות טעויות".

"הקהל? השופט קצת הלך איתם. יש לנתניה קהל מצוין, אבל זה לא מה שגרם להפסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully