וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצל בנס: מכולה נפלה ממשאית על רכבו של בריאנט דנסטון

הסנטר האמריקאי של אנאדולו אפס, אקס בני השרון והפועל חולון, פונה כשהוא בהרכה מלאה ולא נשקפת סכנה לחייו בעקבות התאונה המחרידה באיסטנבול

תקציר חצי גמר היורוקאפ: גראן קנאריה - בדאלונה 86:89/ספורט1

בריאנט דנסטון, סנטר אנאדולו אפס בשמונה השנים האחרונות ובעברו בבני השרון ובהפועל חולון, ניצל בנס מתאונת דרכים קשה ומחרידה.

הסנטר האמריקאי בן ה-36 נהג ברכבו באיסטנבול כשלפתע משאית שנסעה לידו התנגשה בגשר, המכולה שהובילה נפלה על רכבו של דנסטון וריסקה את המכונית לחלוטין - אבל למרבה המזל דנסטון לא נפגע בצורה קשה וחולץ כשהוא בהכרה מלאה ומתקשר עם הצוותים הרפואיים שפינו אותו לבית החולים.

בטורקיה הבהירו שלא נשקפת סכנה לחייו של דנסטון וגם לפי הודעתה הרשמית של אנאדולו אפס הוא חש בטוב, על אף שנפגע בגפיים. כפי שניתן להתרשם גם בתמונה שלו מבית החולים, הוא נפגע בעיקר בכפות הידיים.

דנסטון החל את הקריירה האירופית שלו בשנת 2010 כאשר הצטרף לאריס סלוניקי בהדרכתו של שרון דרוקר. עוד באותה עונה עבר לבני השרון לתקופה קצרה ובעונה לאחר מכן המשיך להפועל חולון והיה מהשחקנים המובילים בליגת העל. בעונת 2012/13 שיחק בווארזה האיטלקית וממנה התקדם לאולימפיאקוס ולאחר מכן לאנדולו שבמדיה הוא משחק עד היום, ובתקווה שנראה אותו במהרה שוב על הפרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully