וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בליגה, דור תורג'מן אמור לפתוח בהרכב מכבי תל אביב

29.4.2023 / 11:06

החלוץ בן ה-19 יערוך הופעת בכורה ב-11 במסגרת ליגת העל, צפוי לתפוס את מקומו של יובאנוביץ' נגד הפועל ירושלים (20:00, ספורט4)

תקציר ה-0:0 בין מכבי נתניה למכבי תל אביב/ספורט1

לראשונה במשחק ליגה העונה צפוי דור תורג'מן לפתוח בהרכב מכבי תל אביב, הערב מול הפועל ירושלים (20:00, ספורט4). החלוץ בן ה-19 פתח העונה רק במשחק אחד בגביע המדינה לפני כחודשיים מול מכבי פתח תקווה, בו גם כבש שער, ובמשחק אחד בגביע הטוטו גם כן מול הפועל ירושלים לפני כחמישה חודשים.

בתשעת משחקי הליגה בהם שותף בעונה החולפת, הוא נכנס רק כמחליף ובדרך כלל בדקות הסיום של המשחק. הערב צפוי המאמן אייטור קראנקה לתת לו את חולצת ההרכב לראשונה והוא אמור לפתוח לצד ערן זהבי. מי שאמור לנוח הערב הוא ג'ורג'ה יובאנוביץ' שבשלושת המשחקים האחרונים לא מצא את השער ואף הוחלף על ידי קראנקה.

דור תורג'מן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
הזדמנות ראשונה בהרכב בליגת העל. תורג'מן/אריאל שלום

תורג'מן נחשב במכבי תל אביב לאחד משחקני העתיד של המועדון. גם בנבחרות ישראל הוא מסומן ולמרות גילו הצעיר, הוא כבר שיחק בהרכב הנבחרת הצעירה בהדרכת גיא לוזון. בחודש הבא הוא יהיה גם בסגל הנבחרת עד גיל 20 למונדיאליטו בארגנטינה וביחד עם עידן טוקלומטי הם אמורים להיות החלוצים של הנבחרת בהדרכת אופיר חיים.

ובחזרה למשחק הערב. במכבי תל אביב רוצים לחזור לנצח אחרי שתי תוצאות תיקו, גם כדי להרים את מצב הרוח הכללי וגם כדי לייצר תוספת של ביטחון, אמונה והרתעה לקראת המשחק ביום רביעי מול בית"ר ירושלים בחצי גמר גביע המדינה. כזכור, לפני כחודש וחצי הגיעה הפועל ירושלים לבלומפילד בסיום הליגה הסדירה וידעה לנצח את מכבי תל אביב במשחק שהיווה נקודת שפל עבור קראנקה ושחקניו. אחרי אותו משחק איבד המאמן הספרדי אמון בעיני מרבית האוהדים וכדי להחזיר לעצמו משהו, הוא צריך לסיים את העונה היטב בליגה ועם גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully