וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון שוב ניצחה בחוץ, סוסיאדד התבססה במקום הרביעי בספרד

סופ"ש כדורגל אירופי יצא לדרך: הקבוצה של לורן בלאן גברה 1:2 על שטרסבורג ועוד יכולה להעפיל לאירופה. הבאסקים גברו 0:2 על אוססונה. באיטליה, לצ'ה קטעה רצף של 8 משחקים בלי ניצחון ומונזה הכניעה את ספציה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.4/ספורט1

ליון המשיכה הערב (שישי) ברצף משחקי החוץ המוצלח, עם ניצחון 1:2 בשטרסבורג שסגר משחק חמישי ברציפות ללא הפסד לקבוצה של לורן בלאן. מורגן סנסון העלה את הקבוצה המקומית ליתרון (15), אבל קאסטלו לוקבה (32) ומקסנס קאקרה (36) סידרו מהפך מהיר והשאירו לליון סיכוי להשיג כרטיס למפעל אירופי בעונה הבאה. שטרסבורג, מצדה, עלולה לרדת בחזרה מתחת לקו האדום עד תום המחזור ה-33 שנפתח הערב עם המשחק הזה.

לחצו כאן לטבלת הליגה הצרפתית

שחקני מונזה חוגגים. Gabriele Maltinti, GettyImages
ניצחון שלישי ברציפות למונזה/GettyImages, Gabriele Maltinti

בליגה האיטלקית יצא לדרך המחזור ה-32. לצ'ה, שצברה נקודה אחת בלבד בשמונת משחקי הליגה הקודמים, סוף סוף חזרה לנצח כשגברה 0:1 בבית על אודינזה משער של גבריאל סטרפצה בפנדל (62), ששווה הישארות מעל הקו האדום.

מי שלא בטוח תישאר מעליו היא ספציה, שנוצחה 2:0 בבית על ידי מונזה. האדומים האריכו את רצף הניצחונות בסרייה A לשלושה, הודות לשערים של פטריק צ'יוריה (21) ואוגוסטו קרלוס (93).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן ריאל סוסיאדד טאקפוסה קובו חוגג. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
שחקן ריאל סוסיאדד טאקפוסה קובו חוגג/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

גם בליגה הספרדית החל המחזור ה-32, עם ניצחון 0:2 של ריאל סוסיאדד אצל פיינליסטית גביע המלך אוססונה. שער עצמי של סרחיו הררה (6) העניק את היתרון לבאסקים, וטאקה קובו היפני סגר עניין בדקה ה-90. שלוש הנקודות ביססו את סוסיאדד במקום הרביעי וקירבו אותה לליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully