וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בחדרה: "הסתבכנו, המשחק הפך לגורלי". בוראר חולה

עודכן לאחרונה: 29.4.2023 / 19:45

קורצקי יפגוש את הפועל חיפה כשהוא שלוש נקודות מהקו האדום. לבקוביץ' ולבאבידי חוזרים, רק לפני המשחק תתקבל החלטה בנוגע לבוראר. שני שחקנים מהנוער יפתחו בחיפה? "לא נתבטל" (ראשון, 19:00)

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:3/ספורט 1

הפועל חדרה

לחץ גדול בהפועל חדרה לקראת המשחק בו תארח מחר (ראשון, 19:00) את הפועל חיפה. חדרה הייתה נראית בטוחה מאוד בליגה עם תחילת הפלייאוף התחתון, אך כעת היא נמצאת שלוש נקודות בלבד מהמקום ממנו יורדים ליגה. "המשחק מחר הופך להיות גורלי מאוד עבורינו ונהיה חייבים לנצח בכל מחיר", אמר גורם בחדרה, "בהחלט הסתבכנו, אין מילה אחרת להגיד".

השוער רובי לבקוביץ' והמגן דיא לבאבידי סיימו לרצות עונשי הרחקה וישובו להרכב, ומי שנמצא בספק הוא סמי בוראר החולה ורק מחר יוחלט אם לשתפו או לא. במידה ובוראר לא יהיה כשיר, צפוי אלעד מדמון לפתוח במקומו בהרכב.

"המאבק שלנו ממשיך וזה אולי נשמע כמו תקליט שבור, אבל באמת שאנחנו לא מסתכלים על היריבות ולא מתעסקים בתוצאות אחרות, אלא רק בעצמנו", אמר המאמן מנחם קורצקי לקראת המשחק, "אם נדע לחבר 90 דקות טובות מבלי לעשות טעויות, ניקח את הנקודות שאנחנו צריכים כדי להבטיח הישארות".

על מצב הרוח בקבוצה: "ברור שיש מתח ולחץ, זה טבעי, אבל החוכמה היא לנטרל את הכל ולהיות מרוכזים במטרה. הפועל חיפה קבוצה טובה שתגיע משוחררת ונצטרך להיות חכמים מאוד וחדים מאוד ובעיקר לעלות עם אותה מחויבות שאנחנו מכירים כדי לנצח ולגמור את סיפור ההישארות".

שוער הפועל חדרה רובי לבקוביץ'. מאור אלקסלסי
חוזר לקראת המשחק הגורלי. לבקוביץ'/מאור אלקסלסי

הפועל חיפה

למרות שהבטיחו את הישארותם בליגה, בהפועל חיפה רוצים לסיים את העונה בטעם טוב כאשר גם הבעלים יואב כץ כבר הבהיר שמבחינתו המשחקים האחרונים טובים כדי לבחון את חלק מהשחקנים. בחיפה צפויים לכלול בסגל להפועל חדרה כמה שחקני קבוצת הנוער, בראשם המגן נועם בן הרוש והקשר ג'ובייר בושנאק.

בצוות המקצועי לא תרגלו הרכב, אם כי עושה רושם שהמאמן רוני לוי מתלבט האם לתת לשניים את המפתחות בהרכב או להכניס אותם מהספסל. "נכון שזה כביכול משחק לפרוטוקול, אבל הוא חשוב גם לליגה ואנחנו ספורטאים", אמר שחקן בקבוצה בהתייחס לחשיבות עבור הפועל חדרה, "לא נגיע כדי להתבטל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רוני לוי מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
צ'אנס לשחקני הנוער? רוני לוי/קובי אליהו

טריוויה

* מאז עלייתה של הפועל חדרה לליגת העל, הפועל חיפה ניצחה אותה רק בבית. בחוץ המאזן עגום: שבעה משחקים בכל המסגרות, שישה ניצחונות של חדרה, תיקו אחד והפרש שערים 4:16.

* גם בשנים המשותפות בליגה הארצית בתחילת שנות ה-90' לא הצליחה הפועל חיפה לגבור על יריבתה בחוץ. ניצחון הליגה האחרון כאורחת היה 1:2 במאי 1988, בפלייאוף העליון של הארצית.

* הפועל חיפה ניצחה רק שניים מ-20 משחקי החוץ האחרונים שלה בליגת העל.

* מנחם קורצקי ניצח 0:2 את בית"ר ירושלים במשחק הרדיוס בפתח תקוה בבכורה המחודשת שלו כמאמן הפועל חדרה, אבל מאז הוסיף רק ניצחון אחד ב-10 מחזורים. בכל שמונת המשחקים האחרונים, חדרה גם לא הצליחה לשמור על שער נקי.

* רוני לוי אימן חמש פעמים מול הפועל חדרה ועדיין לא הפסיד. יש לו ארבעה ניצחונות ותיקו אחד.

הרכבי הקבוצות

שופט: דקל צינו
אצטדיון: נתניה
קהל: 1113

משחקי המחזור:

שבת, 17:00: מכבי בני ריינה - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
שבת, 18:30: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 20:00: סקציה נס ציונה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - הפועל חיפה
ראשון, 20:15: בני סכנין - הפועל תל אביב (ספורט4)

שני, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully