וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונה את העתיד: מנצ'סטר יונייטד החתימה את גרנאצ'ו עד 2028

שחקן הכנף בן ה-18, שרשם העונה 5 שערים ו-6 בישולים בכל המסגרות, האריך את חוזהו: "מחכה לייצר עוד זיכרונות מיוחדים". לפי טן האח, הוא מתקרב לחזרה מהפציעה

תקציר: טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד 2:2/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד בונה את העתיד: השדים האדומים הודיעו היום (שישי) על הארכת חוזהו של בוגר האקדמיה, הכוכב העולה אלחנדרו גרנאצ'ו, שחתם עד ה-30 ביוני 2028. שחקן הכנף, שנולד בספרד אך צפוי לייצג את ארגנטינה בעקבות מוצאה של אמו, הספיק כבר לערוך 31 הופעות בקבוצה הבוגרת של יונייטד בהיותו בן 18 בלבד.

"כשהצטרפתי למועדון המדהים הזה, חלמתי לערוך הופעת בכורה ולשחק באולד טראפורד, לכבוש את השער הראשון שלי ולזכות בתארים עם הסמל הזה על החזה", אמר גרנאצ'ו לאתר הרשמי אחרי החתימה. "אני מרגיש גאה מאוד ונרגש שזכיתי לחוות את הרגעים האלה כבר, יחד עם המשפחה שלי שתמכה בי לאורך כל הדרך. המאמן וצוותו עזרו לי להשתפר בכל יום. אני לא יכול לחכות לייצר עוד זיכרונות מיוחדים עם הקבוצה הזו, לעיני הקהל המדהים שלנו".

בנוסף, אריק טן האח אמר שגרנאצ'ו חזר להתאמן עם חברים לקבוצה ומתקרב לחזרה מהפציעה בקרסול שספג לפני כחודש וחצי. הקיצוני, שכבש העונה חמישה שערים ובישל עוד שישה בכל המסגרות, ביקש ממנצ'סטר יונייטד לשחרר אותו לאליפות העולם עד גיל 20 כדי לסייע לנבחרת ארגנטינה בטורניר שיתקיים על אדמתה, אולם במועדון סירבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully