וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיוט בשידור חי: הכוכב לא נבחר בדראפט, כולם דיברו רק על הנשים לצדו

עודכן לאחרונה: 28.4.2023 / 11:52

הקווטרבק שהיה אמור להיבחר רביעי נותר מחוץ לסיבוב הראשון, ועורר רחמים. מנגד, האחיות שלו ובת הזוג הפכו ללהיט ברשתות וטרנד בטוויטר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.4/ספורט1

הפתעה גדולה נרשמה הלילה (בין חמישי לשישי) בדראפט של ליגת הפוטבול ב-NFL, כאשר אחד השחקנים המוכרים מבין המועמדים להיבחר, הקווטרבק של של מכללת קנטאקי וויל לוויס, לא נבחר בסופו של דבר בסיבוב הראשון. לוויס נחשב בכל ההערכות כמועמד להיבחר במקום הרביעי, אבל בסופו של דבר נבחר ב-31 המקומות הראשונים, כאשר אינדיאנפוליס קולטס שלכאורה אמורה הייתה לבחור בו בחרה בקוטטרבק של פלורידה אנתוני ריצ'רדסון.

כך או כך, המצלמות ליוו לאורך כל הערב את לוויס והמשפחה שלו. אמא שלו הייתה שחקנית כדורגל באוניברסיטת ייל, והאחיות שלו גם הן ספורטאיות לשעבר, אחת כדורגלנית והשנייה מתעמלת. הפרצוף הכואב של הקוטטרבק המאוכזב עורר לא מעט תגובות ברשת, כשזכה לחיבוקים חמים מצד משפחתו, וכך לאורך הלילה "האחות של לוויס" הפך לטרנד בטוויטר, עם אלפי חיפושים אחרי האחות, שכמובן גרפה אלפי עוקבים חדשים באינסטגרם.

כמובן שגם בת הזוג של לוויס, ג'יה, משכה גם היא תשומת לב, כשהגולשים קלטו אותה מתלוננת "אני חייבת להשתין", בעודה נותרת לצד בן זוגה המתוסכל, שלא הצליח להסתיר את המבוכה שלו לעיני המצלמות.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully