וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: הפועל כפר סבא זכתה באליפות

הכפר סבאיות גברו על מכבי חיפה 2:3, השלימו 1:3 בסדרה וזכו בתואר בפעם השישית בעשור האחרון. המאמן סבה דבש: "גאה בכך שהאמינו בדרך שלי"

הפועל כפר סבא כדורעף נשים. יוסי לזרוף,
חגיגה אמיתית. בנות הפועל כפר סבא/יוסי לזרוף

תעשו כבוד לקבוצת הנשים בכדורעף הפועל כפר סבא, שזכתה הערב בתואר אליפות המדינה בפעם השישית בתולדותיה. היא עשתה זאת בהקרבה גדולה אחרי קרב קשה מול מכבי חיפה, כשחזרה מפיגור 2:1 במערכות, ניצחה 2:3 במשחק הרביעי בסדרת גמר הפלייאוף, ובסיומו הניפה את הצלחת לעיני מאות אוהדים שמילאו את אולם "בר לב" עד אפס מקום.

עם שריקת הסיום גלית דבש, אנא וילקי, נועה ארז, טלי הקס ויתר הכפר סבאיות פצחו בחגיגות שמחה, השמפניה נשפכה בכמויות, והכרוז הכריז: "אין מתנה יפה יותר לכפר סבא שחוגגת 120 שנה לייסודה". ראש העיר כפר סבא רפי סער, נראה נרגש ושמח למתנה שקיבלה עירו בשנת המאה ועשרים.

הרגע הכי מרגש במשחק היה כשהשחקניות חיבקו את אנה ויליקי, שהיתה כוכבת המשחק ובלתי ניתנת לעצירה. ויליקי הודיע זה מכבר שזו עונתה האחרונה והיא פורשת ממשחק בגיל 41 אחרי קריירה מפוארת שכללה משחקים במדי נבחרת ישראל ובליגה הצ'כית.

ראשי מועדון הכדורעף גרי ועופרה אברמוביץ' נראו נרגשים מהאליפות השישית של המועדון, שכן לפני 12 שנים הם הצילו אותו מפירוק והובילו אותו להישגים.

בנות הפועל כפר סבא. יוסי לזרוף,
סדרה מרתקת מתחילתה ועד סופה/יוסי לזרוף
בנות הפועל כפר סבא בכדורעף חוגגות. יוסי לזרוף,
שמחה בכפר סבא/יוסי לזרוף
מאמן הפועל כפר סבא סבה דבש. יוסי לזרוף,
סבה דבש חוגג/יוסי לזרוף
בנות הפועל כפר סבא בכדורעף חוגגות. יוסי לזרוף,
שש זכיות בעשור. בנות הפועל כפר סבא/יוסי לזרוף

מאמן כפר סבא סבה דבש: "אני מאושר מאוד ובאותה נשימה אני מאוד עצוב, כי אני לא אוכל יותר לאמן אותן בנות יחד. היתה לנו עונה קשה אבל בסוף זו היתה עונה מתוקה. ותודה לגרי ועופרה אברמוביץ, שנתנו בי אמון ותמיכה. תודה לכל האוהדים הנפלאים שלנו, שדחפו אותנו. אני מאוד נרגש ברגע זה. אני גאה בדרך שעשינו ושהאמינו בדרך שלי".

אנה ויליקי לקחה הרבה אוויר לפני שאמרה: "ניצחנו בזכות הרבה רצון ובעיקר בזכות האופי המיוחד של הקבוצה. זכיתי כבר באליפויות, אבל זו האליפות הכי מרגשת והכי מתוקה. אני נרגשת כי בתחילת העונה אמרתי שזו עונת פרישה שלי, ואין מתוק יותר מאשר לסיים קריירה עם תואר אליפות".

הקפטנית גלית דבש: "הייתי שותפה לכל האליפויות של הפועל כפר סבא, וזו העונה הכי קשה שהיתה לי. יש לנו להקה שחבל על הזמן. על הנייר לא היינו הקבוצה הכי טובה, אבל במגרש היינו הקבוצה הכי חזקה עם אופי של וונירים, ועשינו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully