וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר בבית: למאר ג'קסון קיבל את החוזה הגבוה בהיסטוריה

לאחר חורף מייסר בולטימור וג'קסון הגיעו לסיכום על חוזה לחמש שנים, במסגרתו ישתכר הקוורטרבק 260 מיליון דולר. רוג'רס הגיע לניו יורק: "התואר מהסופרבול השלישי נראה בודד"

שחקן בולטימור רייבנס למאר ג'קסון. Andy Lyons, GettyImages
פעם עורב, תמיד עורב. ג'קסון/GettyImages, Andy Lyons

זה היה חורף לא פשוט עבור למאר ג'קסון ובולטימור. הקוורטרבק של הרייבנס לא חתם על חוזה, הוצמד לו תג פרנצ'ייז והקרע בין ה-MVP לשעבר לעורבים היה גדול. בסופו של דבר, ג'קסון יישאר בבולטימור ויחתום על חוזה לחמש שנים, על סך של 260 מיליון דולר (185 מיליון בכסף מובטח). בכך יהפוך ג'קסון לשחקן עם החוזה הגבוה בהיסטוריה - 52 מיליון דולר לשנה. החוזה של ג'קסון עוקף במעט את זה של ג'יילן הרץ, שחתם מוקדם יותר החודש בפילדלפיה על 255 מיליון דולר לחמש שנים.

הרייבנס הצמידו תחילה לג'קסון את תג הפרנצ'ייז, אולם היה מדובר בתג לא בלעדי. המשמעות היא שהוא היה משתכר 32 מיליון דולר, אבל בניגוד לתג פרנצ'ייז ייחודי, קבוצות אחרות עדיין יכלו להציע לו חוזה, כשבמקרה כזה, לרייבנס הייתה זכות להשוות את ההצעה, ולו בחרו לא לעשות זאת, היו מקבלים שתי בחירות סיבוב ראשון בדראפט מהקבוצה המחתימה. בסופו של דבר הדילמה נפתרה.

ארון רוג'רס נחת אתמול בניו יורק, ימים ספורים לאחר החתימה בג'טס. "התואר מהסופרבול השלישי נראה בודד", אמר במסיבת העיתונאים, בהתייחסו לתואר היחיד שגרפו הסילונים, ב-1968 תחת ג'ו ניימת'. "הוא כבר מרגיש בבית", אמר המאמן רוברט סאלה, "הוא מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully