וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאריאל גברה על אספניול, 1:2 קריטי לוולנסיה על ויאדוליד

עודכן לאחרונה: 28.4.2023 / 0:57

הצוללת הצהובה נחלצה מפיגור מול המדורגת לפני אחרונה ועלתה למקום ה-5, העטלפים השלימו מהפך בתוספת הזמן ועלו מעל הקו האדום. 0:1 לסביליה בבילבאו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.4/ספורט1

המחזור ה-31 בספרד הסתיים הערב (חמישי) עם ה-0:1 הדרמטי של סביליה בבילבאו, אבל עוד קודם לכן התקיימו שני מפגשי תחתית: ולנסיה גברה בביתה 1:2 על ויאדוליד עמוק בתוספת הזמן ובמשחק דרמטי נוסף ניצחה ויאריאל 2:4 את אספניול ועלתה למקום החמישי.

ולנסיה - ויאדוליד 1:2

העטלפים שבו למסלול הניצחונות במחזור הקודם עם 0:2 בחוץ על נועלת הטבלה אלצ'ה וקטעו רצף של ארבעה מחזורים ללא ניצחון, אבל היום כבר עשו צעד מאוד משמעותי במאבקי ההישרדות עם שער ניצחון שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, בזכותו קפצו מעל הקו האדום. קייל לארין הקנדי העלה את ויאדוליד ליתרון בדקה השישית, אבל המקומיים התעוררו עם שער שוויון של מוקטר דיאקבי בדקה ה-60 ובדקה ה-90+3 אצטדיון מסטאייה עף באוויר אחרי שחאבייר מורנו נהנה מבישול של מוריבה כדי להכריע את ההתמודדות. ולנסיה כעת במקום ה-16 עם 33 נקודות, מפגרת בשתי נקודות אחרי ויאדוליד ונמצאת במרחק שתי נקודות מהקו האדום.

דני פארחו, שחקן ויאריאל. Aitor Alcalde, GettyImages
תיקן בכדור החוזר. פארחו/GettyImages, Aitor Alcalde

ויאריאל - אספניול 2:4

הצוללת הצהובה של קיקה סטיין שוב הייתה רחוקה מלהרשים בלשון המעטה, אבל שבה למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים רצופים וזינקה למקום החמישי עם 50 נקודות במאזנה, נקודה יותר מאשר בטיס ובמרחק חמש נקודות מסוסיאדד הרביעית. אספניול בשבוע שעבר סיימה בביתה ב-0:0 מול קאדיס וקטעה רצף של שישה הפסדים בליגה, והיום בוויאריאל כבר עלתה ליתרון מפתיע בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הודות לשער של חאבי פואדו (45). סטיין כנראה שטף את שחקניו במחצית השנייה, במהלכה ויאריאל נראתה הרבה יותר טוב והשכילה להפוך תוך 10 דקות משערים של אטיין קאפו (53) ודני פארחו שהחמיץ פנדל וכבש מהריבאונד (63). המדורגת לפני אחרונה לא אמרה נואש וחוסלו קבע 2:2 דרמטי בדקה ה-73, אבל בחלוף שבע דקות היה זה ניקולס ג'קסון שקבע 2:3 וקאפו השלים צמד וחתם את ההתמודדות בדקה ה-90+2. האורחת גם נותרה ב-10 שחקנים כאשר במהלך האחרון של המשחק הורחק אקספוסיטו בכרטיס אדום ישיר.

במשחק נוסף:

אתלטיק בילבאו - סביליה 1:0
לסביליה: לוקאס אוקמפוס (90+1, פנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully