וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהציטוטים על רונאלדו הסעירו את העולם, מתברר שהם שקר מוחלט

אתרי הספורט בעולם ציטטו את הבעלים של אל נאסר שהשווה בין כריסטיאנו לקבבים. אבל אז נחשף מי בדיוק הפיץ את הציטוטים, ומי בדיוק נפל

כריסטיאנו רונאלדו עושה עבירה חריפה במשחק ההפסד של אל נסאר בליגה הסעודית/טוויטר

ביממה האחרונה במדורי ספורט רבים ברחבי העולם הופיעו כותרות בולטות על ציטוטים פיקנטיים של נשיא אל נאסר הסעודית, לכאורה, מוסאלי אל מועמאר. על פי הדיווחים, נשיא הקבוצה שבה משחק כריסטיאנו רונאלדו אמר עליו: "רימו אותי רק פעמיים בחיים. הראשונה הייתה כאשר הזמנתי שלושה קבבים וקיבלתי רק שניים. הפעם השנייה הייתה כשהחתמתי את כריסטיאנו רונאלדו".

כאמור, הציטוטים הופיעו בלא מעט כלי תקשורת בכירים בכל העולם, כולל בישראל, ובכולם הופיע אותו הציטוט, ואותו הציטוט בלבד. עם זאת, שיטוט ברשת מגלה: מדובר בציוץ פארודי, מחשבון פארודי.

אתמול (חמישי) החשבון The CR7 Timeline (@LM10_BLAUGRANA) צייץ: "אני פשוט בוכה... התקשורת הספרדית ממש דיווחה כחדשות אמיתיות את הפארודיה שלי". לאחר מכן המשיך לרטווט את הדיווחים על הציטוט המומצא, וצייץ: "גם 'מונדו דפורטיבו' מדווחים על הציוצים שלי... חבר'ה, אנחנו סיפור גלובאלי". בהמשך "מונדו דפורטיבו" מחקו את הידיעה.

יש לציין כי כבר לפני ארבעה ימים החשבון הזה הפיץ את ה"ציטוטים" של הבעלים של אל נאסר, ושייך כמקור את האתר החדשות הסעודי @SaudiNews50. עם זאת, באתר הסעודי הציטוטים של הבעלים כלל אינם מופיעים.

הציוץ המקורי, מלפני ארבעה ימים

בעל החשבון משועשע: הם באמת מאמינים לי

"הפלתי גם את מונדו דפורטיבו"

"כל התקשורת הספרדית נפלה"

כמובן שמדובר בניסיון לגלוג על כריסטיאנו, מחשבון שתומך בליאו מסי וברצלונה, על רקע הכישלונות הגדולים של הפורטוגלי בערב הסעודית. רק לשם המחשה, באותו יום הוא צייץ ציוץ אירוני נוסף: "שוער אל וואהדה עבדולקודס עטיה: 'כדי לחגוג את הניצחון ועל איך שהשחלתי את כריסטיאנו, מחר אגיש שווארמה בהנחה של 75 אחוז בחנות ברחוב 157 בריאד'". וגם הפעם הוא ציטט כמקור את אותו אתר חדשות סעודי, שבו הציטוטים כמוב לא הופיעו.

אגב, גם ג'ורג'ינה רודריגס נאלצה אתמול להכחיש דיווחים שהופיעו בכל העולם, לפיהם לכריסטיאנו "נמאס ממנה" אחרי שהם נצפו "מתווכחים בציבור" לכאורה. ושוב, ידיעה שהופיעה באתר רכילות אחד, הפכה לסיפור שמצוטט בכל העולם. "הקנאים ממציאים שמועות, הרכלנים מפיצים אותן והאידיוטים מאמינים להן", כתבה בת הזוג בעמוד האינסטגרם שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully