וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכרעה עברה לספרד: ריאל מדריד ניצחה 78:85 את פרטיזן בלגרד

הבלאנקוס חזרו מפיגור 2:0 בסדרה ל-2:2 עם תצוגה נהדרת של טבארס (15 נק' ו-7 ריב'). 25 של לידיי לא הספיקו, מדר תרם 4 נק' ו-2 אס', פאנטר ישוב למשחק החמישי והמכריע בשבוע הבא

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5/ספורט1

הסדרה הטעונה בין פרטיזן בלגרד לריאל מדריד תמשיך למשחק מספר 5, אחרי שהערב (חמישי) ריאל מדריד ניצחה 78:85 וקבעה משחק נוסף בבית ספרד על הפיינל פור בשבוע הבא. ים מדר וחבריו לא הצליחו לחזור מפיגור מוקדם שנשמר לאורך כל המשחק בדומיננטיות מרשימה של האורחת הספרדית.

הגארד הישראלי פתח בחמישייה אצל ז'ליקו אוברדוביץ', זאת תחת ההשעיות והפציעות בצד הסרבי ותרם 4 נקודות, 2 אסיסטים וריבאונד ב-11 דקות. וולטר טבארס (15 נק' ו-7 ריב') המשיך את היכולת הטובה בצבע מהמשחק השלישי והציג דומיננטיות מרשימה. זאק לידיי (25 נק') הפציץ האחד הערבים הגדולים מבחינתו העונה ביורוליג, אבל גבריאל דק (14 נק') הוריד את הבלאנקוס בסוף הרבע הראשון ביתרון 15:27. מתיאס לסור (11 נק' ו-7 ריב') החזיר את פרטיזן למשחק ברבע שני טוב משמעותית שצמצם את ההפרש בירידה למחצית ל-45:42 לריאל.

גבריאל דק ריאל מדריד. GettyImages
משחק נהדר של הארגנטינאי. דק/GettyImages

דזנאן מוסא (14 נק' ו-8 ריב') השאיר את היתרון הספרדי עם נקודות מהקו ב-45:47, זאת אחרי שהסרבים הצליחו לחזור ולהתקרב מרחק נקודה מהבלאנקוס. טבארס ודק עם שלשה גדולה העניקו אוויר לנשימה עם 55:61 לקראת הרבע האחרון. דווקא שהיה נראה שריאל החלה בבריחה לקראת ניצחון והעברת ההכרעה בחזרה למדריד, ים מדר חטף מהוצאת חוץ של האורחים, צימק ל-2 בלבד וקבע שניות סיום מותחות במיוחד. מוסא עם סל גדול 15 שניות לסיום קבע משחק חמישי ו-2:2 באחת הסדרות הטובות ביותר שהיו בפלייאוף היורוליג בשנים האחרונות עם 78:85 דרמטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully