וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר: "לא הורדנו רגל מהגז לרגע, השחקנים שלי הוכיחו שהם שם"

מאמן בני ריינה לקראת המשחק בשבת נגד קרית שמונה, שאם לא יפסידו בו יבטיחו הישארות בליגת העל: "זה או ללכת לים או להיכנס עוד הפעם לתוך מלחמות העולם והלחץ"

תקציר: הפועל תל אביב - בני ריינה 2:1/ספורט1

מכבי בני ריינה ניצחה 1:2 באצטדיון בלומפילד את הפועל תל אביב ועשתה צעד משמעותי מאוד לקראת הבטחת ההישארות בליגת העל. בעוד עשרה ימים תציין בני ריינה שנה ליום בו עלתה לראשונה בתולדותיה לליגה הבכירה, אבל עוד קודם לכן היא תארח בשבת את עירוני קרית שמונה לקרב תחתית גורלי - תיקו של ריינה יבטיח את הישארותה בליגה וגם יכול להוריד סופית את קריית שמונה לליגה הלאומית.

לקראת המשחק בשבת (17:00, ספורט4), המאמן שרון מימר התראיין הערב (חמישי) בתכנית הספורט ב-103FM וסיפר: "זהו משחק עם משמעות מאוד גדולה בשבילנו, זה או ללכת לים או להיכנס עוד הפעם לתוך מלחמות העולם והלחץ. אנחנו משדרים לשחקנים שצריך לעשות הכול כדי לסיים את המשימה הזאת. השחקנים שלי הוכיחו שהם שם לאורך תקופה, שזה לא ניצחון אחד, אלא כבר שישה משחקים שאנחנו עושים תוצאות טובות, עם ניצחונות ותיקו. לא הורדנו רגל מהגז לרגע, כי אנחנו מבינים את המשמעות של הליגה הזאת ולאן אנחנו יכולים להגיע".

האזינו לריאיון עם שרון מימר

על עתידו במועדון אמר מימר: "אלוהים גדול, קודם כל בוא נסיים את המשימה. אין לי הסכם עדיין, אבל כרגע אני מתעסק רק בעונה הזאת. ברגע שאסיים את המשימה, אתפנה לעונה הבאה ואקבל את ההחלטות שיהיו הכי נכונות. כל מה שאומרים עכשיו אלו ספקולציות, כדורגל זה דבר דינמי. אני לא זז אפילו סנטימטר מהריכוז על המשחק הקרוב. דקה לפני סוף העונה הזאת, לא אדבר על העונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully