וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימן שאלה לגבי גלוך וטוקלומטי: נבחרת הנוער נערכת למונדיאליטו

27.4.2023 / 18:00

אופיר חיים ושחקניו ייצאו לארגנטינה שבוע לפני המפגש עם קולומביה, ישתכנו בבואנוס איירס ויקיימו את ההכנות למשחקים במתחם של ארחנטינוס ג'וניורס. הכוכב הצעיר של זלצבורג עלול להיעדר וגם לעולות לגמר גביע המדינה עשויה להיות השפעה על הסגל

קבלת הפנים של נבחרת הנוער/צילום וידאו: יותם רונן, עריכה: אביעד בללי

כמעט שבוע אחרי שנערכה הגרלת המונדיאליטו שייצא לדרך בעוד כחודש בארגנטינה, החלו רשמית ההכנות לקראת יציאת נבחרת הנוער של ישראל למשחקי גביע העולם עד גיל 20.

לפי החלטת ההתאחדות ובשל העובדה שהליגות יסתיימו רק בסוף חודש מאי, הנבחרת תצא לארגנטינה ב-14 במאי, כשבוע לפני משחק הפתיחה שלה נגד קולומביה. בנבחרת קיוו לצאת לדרום אמריקה עוד קודם לכן, אבל מכיוון שלא מדובר בתאריכים שמחייבים את המועדונים לשחרר את נציגי הנבחרת למשחקים, הוחלט למשוך ככל שניתן את תאריך היציאה לארגנטינה.

בארגנטינה תתאכסן הנבחרת בעיר הבירה בואנוס איירס, כאשר שניים מתוך שלושת המשחקים בשלב הבתים ייערכו בלה פלטה שמרוחקת כחמישים דקות נסיעה מבואנוס איירס - רק המשחק השלישי והאחרון בשלב הבתים מול יפן ייערך במנדוסה הרחוקה, אליו תטוס הנבחרת. הנבחרת קיבלה את מתחם האימונים של ארחנטינוס ג'וניורס, בו היא תקיים את האימונים וההכנות למשחקים.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג. רד בול זלצבורג, אתר רשמי
בנבחרת מחזיקים אצבעות לזלצבורג. אוסקר גלוך/אתר רשמי, רד בול זלצבורג

בצד המקצועי, המאמן אופיר חיים עדיין לא גיבש סגל סופי כשסימן השאלה העיקרי הוא סביב אוסקר גלוך ועידן טוקלומטי, שניים מהכוכבים גדולים בגילים אלו. בזלצבורג יאפשרו לגלוך לצאת רק אם יבטיחו עוד קודם לכן זכייה באליפות וההערכה בנבחרת היא שהסיכויים שיהיה חלק מהמונדיאליטו נמוכים, כשגם בנוגע לטוקלומטי עדיין לא ברור אם ייכלל בסגל. מי שאמורים לצאת אל הטורניר וזאת למרות שהם מתוכננים להיות גם בסגל הנבחרת הצעירה שתשתתף באליפות אירופה כחודש לאחר מכן הם הם אור ישראלוב, סתיו למקין ורוי רביבו.

סימן שאלה נוסף הוא לגבי ארבעה שחקנים שיכולים לשחק בנבחרת הנוער ואף צפויים להיכלל בסגל. הארבעה, עדי יונה ואיליי מדמון מבית"ר ירושלים, אחמד סלמן ממכבי נתניה ודור תורג'מן ממכבי תל אביב נמצאים בקבוצות המשחקות עדיין במסגרת גביע המדינה ומכיוון שגמר הגביע ייערך ב-23 במאי, המשמעות היא ששחקן שייצא עם נבחרת הנוער למונדיאליטו לא יוכל לקחת חלק בגמר הגביע אם קבוצתו אכן תעפיל לקרב על התואר. תורג'מן, אגב, עשוי גם להיות חלק מסגל הנבחרת הצעירה ביורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully