וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש למהומות בנאפולי: המשחק נגד סלרניטנה נדחה ליום ראשון

המשחק יתקיים לאחר המפגש בין אינטר ללאציו ולא בשבת ב-16:00 כפי שתוכנן, עקב אזהרת הרשויות. בסיומו תחגוג הקבוצה אליפות ראשונה אחרי 33 שנה?

תקציר: יובנטוס - נאפולי 1:0/ספורט1

העיר נאפולי מתמרקת זה שבועות ארוכים לקראת הרגע שבו קבוצתם תוכתר רשמית לאלופת איטליה בפעם השלישית בתולדות המועדון. זה עשוי לקרות ביום ראשון, וזו גם הסיבה שהוחלט הערב (חמישי) לדחות את משחק הקבוצה נגד סלרניטנה בכ-24 שעות - במקום שייערך בשבת הקרובה, הוא ייערך מיד לאחר המפגש בסן סירו בין אינטר ללאציו ביום ראשון בצהריים.

נאפולי אמורה הייתה לארח את סלרניטנה ביום שבת בשעה 16:00 שעון ישראל, אבל לאור העובדה שביום ראשון ניצחה נאפולי 0:1 את יובנטוס הודות לשער עמוק בתוספת הזמן שבזכותו פתחה פער של 17 נקודות, היא יכולה לזכות רשמית באליפות ביום ראשון הקרוב אם היא תנצח ב"דרבי של קמפאניה" ושעה קלה לפני כן לאציו לא תנצח במילאנו את אינטר. זו גם הסיבה שהוחלט ששני המשחקים יתקיימו באותו היום, בניגוד לתכנון הראשוני.

חביצ'ה קברצחליה, שחקן נאפולי חוגג. רויטרס
33 שנה שתושבי נאפולי מחכים לרגע הזה/רויטרס

מדובר בצעד דיי חריג, מכיוון שהדחייה נעשית פחות מ-48 שעות לפני שהמשחק אמור היה להיערך, אבל הרשויות בנאפולי חששו מהפרות סדר שישביתו את העיר - התושבים מחכים לאליפות השלישית מאז 1990 ומכאן שנעשתה בקשה לקיים את המשחק של נאפולי במקביל למפגש בין אינטר ללאציו, כדי שלא יווצר מצב שהתושבים ייצאו לחגוג ברחובות בשבת בערב אם הקבוצה תנצח את סלרניטנה ותוך פחות מ-24 שעות ייצאו לרחובות לחגיגה נוספת וגדולה פי כמה, אם לאציו לא תנצח ואז נאפולי תזכה בסקודטו רשמית.

בשורה התחתונה, גם אם זו לא הסיבה לדחייה, תוכל נאפולי לחגוג אליפות על כר הדשא אם תנצח ושעה קלה לפני כן לאציו תמעד, בניגוד למועד המקורי שפורסם שבו היא עשויה הייתה לזכות באליפות כאשר האוהדים והשחקנים בבתיהם ולא יחד באצטדיון. חגיגות האליפות הרשמיות, כך על פי הפרסומים בארץ המגף, ייערכו בכל מקרה רק ב-4 ביוני - היום בו תגיע לסיומה עונת 2022/23 בסרייה A.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully