וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של בית"ר ירושלים נגד נס ציונה: "לסיים עם אפס פצועים"

יוסי אבוקסיס יבצע שינויים רבים בהרכב, אפילו השוער מיגל סילבה צפוי לנוח כחלק מהרצון להתמקד בחצי גמר הגביע ביום רביעי. בצד המארח השלימו עם הירידה שעשויה להפוך לרשמית מחר (שבת, 20:00, ספורט3): "לא מרמים את עצמנו, ננסה לסיים בכבוד". מגבו יפתח בקישור הקדמי

תקציר: בית"ר ירושלים - סקציה נס ציונה 2:3/ספורט 1

סקציה נס ציונה

סקציה נס ציונה עשויה להיפרד מחר (שבת, 20:00, ספורט3) באופן רשמי ומעשי מליגת העל בתום עונה אחת בלבד, אם לא תנצח את בית"ר ירושלים. כשנותרו עוד שלושה מחזורים לסיום, נס ציונה נמצאת כעת במרחק 9 נקודות מהפועל תל אביב שנמצאת מעל הקו האדום, כאשר גם יחס השערים עומד לרעתם של הכתומים.

"אנחנו לא מרמים את עצמנו ויודעים שהסיפור נגמר", אמר שחקן בקבוצה. "נשארו לנו שלושה משחקים לסיים את העונה הזאת וננסה לסיים אותה בכבוד".

על פי האווירה בתוך המועדון, נראה שכולם השלימו למעשה עם הירידה ואף אחד לא באמת מאמין שיכול לקרות נס בדמות שלושה נצחונות רצופים, לצד שלושה הפסדים ברציפות של הפועל תל אביב. המאמן שלומי דורה יערוך מספר שינויים בהרכב, כאשר עומרי בן הרוש הפצוע ייעדר וסתיו ישראלי יפתח כמגן שמאלי. אורי מגבו, יתופקד בחלק הקדמי של הקישור, לצדם של יוני סטויאנוב ואלמוג בוזגלו.

הרכב משוער: ניב אנטמן, דור כוכב, סטפן אקה, ניסו קפילוטו, סתיו ישראלי, מוחמד אוסמן, מיקי סירושטן, עילאי טרוסט, אורי מגבו, יוני סטויאנוב, אלמוג בוזגלו.

אורי מגבו, שחקן סקציה נס ציונה. מאור אלקסלסי
בחלק הקדמי בהופעת הפרידה של נס ציונה מליגת העל? מגבו/מאור אלקסלסי

בית"ר ירושלים

יוסי אבוקסיס יערוך שינויים רבים בהרכב הקבוצה במשחק חסר החשיבות עבורה נגד סקציה נס ציונה. מיגל סילבה יזכה למנוחה, כאשר גם שחקני הרכב שיפתחו לא יקבלו יותר ממחצית, במטרה להביא את כולם כשירים ורעננים ליום רביעי מול מכבי תל אביב, או כמו שאמרו במועדון: "המטרה לסיים את המשחק עם אפס פצועים ועוד מספר שחקנים שיקבלו ביטחון לקראת מכבי תל אביב".

העובדה ששחקנים כמו פרד פריידיי ודן עזריה נכנסו לעניינים, יצרה תחרות על המקום בהרכב לקראת חצי הגמר וזה נראה באימונים. נכון להיום, פריידיי הוא השחקן הפיזי ביותר בחלק הקדמי, אולי היחיד שיכול לשמור על הכדור עם הגב לשער וזה נלקח בחשבון, כמו גם היכולת של עזריה להניע כדור במרכז השדה, משהו שהיה חסר לקבוצה. בכל מקרה, גם אם השניים לא יפתחו, מבחינת אבוקסיס הם אמורים להשתלב במהלך המשחק.

חלק מהשחקנים ניסו לרחרח מה קורה איתם לקראת העונה הבאה ולכולם נאמר כי החלטות סופיות יתקבלו לאחר חצי הגמר. יחד עם זאת, הרבה דברים תלויים גם בעתידם של שחקנים כמו דנילו אספרייה וירדן שועה, שמתנדנדים. ההחלטות הסופיות לגבי מיגל סילבה וסרגיי בורודין יתקבלו גם הן עד לסיום העונה, כאשר הסיכויים של הרוסי להמשיך אינם גבוהים.

הרכב משוער: נתנאל דלויה, אבישי כהן, אורי דהן, אוראל דגני, לי און מזרחי, דן עזריה, תמיד עדי, טרזייה תומא, בר כהן, פרד פריידיי, יון ניקולאסקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פרד פריידי בית"ר ירושלים. דני מרון
הפיזיות שלו נלקחת בחשבון. פריידיי/דני מרון

טריוויה

* סקציה נס ציונה כבר ירדה מעשית, אבל איבוד נקודות הפעם או נקודה שתשיג הפועל תל אביב - ישלחו אותה רשמית לליגה הלאומית. גם בשני המקרים הקודמים בהם שיחקה בליגה הבכירה (2019/20 ולפני כן ב-1966/68), ירדה תוך עונה אחת.

* בית"ר ירושלים כבשה שלישיות וניצחה בצמד המפגשים העונה, וגברה על סקציה נס ציונה גם בשני המשחקים בעונת 2019/20.

* בית"ר ירושלים ברצף של שלושה הפסדי חוץ. ארבעה כאלה לא היו לה מאז מרץ-מאי 2016, אז שיחקה בפלייאוף העליון.

* זה מפגש בין שתי ההגנות הגרועות בליגה: בית"ר ספגה 53 שערים ונס ציונה 52. הירושלמים מפצים על כך עם ההתקפה הרביעית בטיבה (47 שערי זכות) ואילו נועלת הטבלה מדורגת אחרונה גם בקטגוריה הזו (28).

* יון ניקולאסקו (15) ודנילו אספרייה (14) חתומים יחד על 29 שערי ליגה עד כה וצריכים עוד שניים משותפים כדי להשוות את השיא של הצמד הזר הכי פורה בתולדות בית"ר: סטפן שאלוי (16) ואישטוון פישונט (15) בדרך לאליפות ב-1997/98.

הרכבי הקבוצות

שופט: ניב שטייף
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 1696

משחקי המחזור:

שבת, 17:00: מכבי בני ריינה - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
שבת, 18:30: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 20:00: סקציה נס ציונה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - הפועל חיפה
ראשון, 20:15: בני סכנין - הפועל תל אביב (ספורט4)

שני, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully