וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חצי הגמר: קוז'וך מתכנן רוטציה בהרכב נתניה נגד אשדוד

27.4.2023 / 13:00

הנתנייתים פותחים את שבוע אשדוד עם מפגש ליגה (שבת, 18:30) בו אזולאי ואנו עשויים לנוח. קוז'וך יריץ את גלאבוב ושלמה יחד בהרכב

תקציר ה-0:0 בין מכבי נתניה למכבי תל אביב/ספורט1

מכבי נתניה נמצאת עמוק בתוך ההכנות ל"שבוע מ.ס.אשדוד", במסגרתו יפגשו היהלומים את קבוצתו של רן בן שמעון פעמיים, תחילה בשבת הקרובה בליגה ושלושה ימים לאחר מכן במסגרת חצי גמר גביע המדינה שיערך באצטדיון בלומפילד.

נכון להבוקר ועוד לפני האימון שיערך הערב, למעט לירן רוטמן שעדיין בספק, עומד סגל מלא לרשות הצוות המקצועי. רוטמן עדין סובל מכאבים ואמש כבר ערך אימון כמעט מלא ובקבוצה מקווים שיוכל לשוב לסגל כבר למשחק הליגה בשבת, על מנת להריץ אותו לקראת חצי הגמר.

צמד הבלמים פלאמן גלאבוב ורז שלמה שלא שיחקו במשחק האחרון מול מכבי תל אביב, ישובו לסגל ואף מתוכננים לפתוח יחד בהרכב. מי שעוד צפוי לפתוח בשבת הוא פטריק טוומאסי שהתאושש מפציעה, אך הוא לא מתוכנן לשחק 90 דקות בכל מקרה.

שחקן מכבי נתניה פטריק טוומאסי. ברני ארדוב
התאושש. טוומאסי/ברני ארדוב

עומרי גנדלמן צפוי לפתוח בשבת בקישור, כאשר לקראת חצי הגמר בצוות המקצועי חושבים לתת במשחק הליגה דקות מנוחה לאיתן אזולאי או בוריס אנו, שסוחבים עומס דקות מהתקופה האחרונה.

התכונה בנתניה לקראת משחק חצי הגמר גדולה מאוד ועד כה הבטיחו את מקומם למעלה מ-9,000 אוהדים צהובים-שחורים, כאשר הצפי לכמות האוהדים שתגיע רק מנתניה למשחק עצמו נע סביב ה-13 אלף צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully