וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור התקבל: הפועל באר שבע תארח את מכבי חיפה בטרנר

27.4.2023 / 15:20

המשחק שעשוי להכתיר רשמית את הירוקים, ייערך בכל זאת באצטדיון הביתי של האדומים. עונש הרדיוס הומר לעונש של משחק רדיוס אחד על תנאי למשך שנה. היציע הדרומי יהיה סגור בשני משחקי הבית הקרובים

תקציר הניצחון 0:1 של מכבי חיפה על הפועל באר שבע/ספורט1

בשורות טובות להפועל באר שבע: בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל החליט לקבל את ערעור הקבוצה לגבי עונש הרדיוס שהיא קיבלה למשחק הגדול מול מכבי חיפה. המשמעות: סגנית המוליכה תארח את המוליכה באצטדיון טרנר הביתי שלה למשחק שבו ניצחון של מכבי חיפה יכתיר אותה רשמית כאלופה בפעם השלישית ברציפות.

במקום זה קיבלה הקבוצה עונש רדיוס של משחק אחד על תנאי למשך שנה אחת, כאשר התנאי הוא שהקבוצה לא תורשע בתוך שנה מהיום בעבירה של התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות. מאידך, העונש של סגירת היציע הדרומי לשני המשחקים הקרובים יחול כבר במשחק הקרוב מול חיפה.

ההחלטה התקבל בהרכב של שלושה דיינים ועל פי החלטת הרוב, כאשר הדיין מיגל דויטש ביקש לדחות את הערעור, אבל אמנון סטרשנוב ועדי זרנקין שני הדיינים הנוספים קיבלו חלקית את ערעור באר שבע.

עורך דין רועי רוזן, מנכל הפועל באר שבע גיא פרימור והקב"ט אלון אפגין. יניב טוכמן, מערכת וואלה
הצליח להם. רועי רוזן עם גיא פרימור בדיון היום/מערכת וואלה, יניב טוכמן

הדיון בבית הדין

15:25: יש החלטה. הערעור של באר שבע התקבל, הקבוצה תארח את מכבי חיפה באצטדיון טרנר ועונש הרדיוס הומר לעונש רדיוס על תנאי. היציע הדרומי יהיה סגור בשני המשחקים הקרובים.

14:05: עו"ד ניר רשף, תובע ההתאחדות אמר מנגד: "בית הדין התרשם כי האירוע היה חמור וקיצוני. יש מגמת החמרה כי היתה הרגשה שאנחנו עומדים בפתחו של אסון. אני מסכים עם עו"ד רוזן שהפועל באר שבע עומדת פחות מהקבוצות האחרות הגדולות על השלכת אבוקות".

13:59: מיגל דויטש: "חמור? אם מישהו היה נפגע ממה שקרה, היה מקום לשקול הורדת ליגה".

13:57: רוזן: "איך יכול להיות שמכל הקבוצות הגדולות, הפועל באר שבע היא המצטיינת בענייני המשמעת אצל האוהדים? אנחנו עושים המון מול הקהל שלנו. זה האירוע החמור הראשון של אבוקות בטרנר. קיבלנו את העונש החמור ביותר. עוד טוען רוזן: "תובע ההתאחדות לא ביקש עונש רדיוס".

13:55: אב בית הדין סטרשנוב: "אני מציע שכל הקבוצות תגענה לכאן ושכל אחת תגיד על האחרת שהיא קיבלה פחות".

13:50: רועי רוזן המייצג את הפועל באר שבע: "באר שבע מעולם לא הועמדה לדין בנסיבות מחמירות של התפרעות אוהדים. הפועל באר שבע מצטיינת לטובה בהתמודדות שלה. עד המשחק האחרון לא עמדנו העונה לדין על אבוקות, בעוד שהאצטדיונים בתל אביב ובחיפה עולים בלהבות".

רוזן הוסיף: "במשחק של מכבי תל אביב נזרקו 40 אבוקות והם קיבלו סגירת יציעים לשני משחקים. אנחנו קיבלנו שני משחקים ומשחק רדיוס, שמכבי לא קיבלה. כל הקבוצות נלחמות בתופעת האבוקות ללא הצלחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

ועוד בבית הדין

מועדון נוסף שננענש היום בבית הדין זהו הפועל תל אביב, שבעקבות שירי שואה שנשמעו מיציעי אוהדי הקבוצה הושת קנס בגובה 20 אלף שקל. הקנס כולל בתוכו לא רק את השירים, אלא גם התפרעות אוהדים והשלכת חפצים בתוספת הזמן בהפסד למכבי בני ריינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully