וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יתאחד עם ז'יז'יץ' ובריאנט? "ספרופולוס בשיחות עם אנאדולו אפס"

אלופת היורוליג היוצאת מעוניינת במאמן מכבי תל אביב לשעבר אחרי שפאבלו לאסו ככל הנראה סגר בבאיירן. צ'אבי פסקואל עדיין בתמונה

האם יאניס ספרופולוס בדרך חזרה ליורוליג? בטורקיה מדווחים היום (חמישי) שאנאדולו אפס פתחה בשיחות עם מאמן מכבי תל אביב לשעבר, וסימנה אותו כאחד המועמדים המובילים שלה לאמן את הקבוצה החל בעונה הבאה.

ספרופולוס פוטר ממכבי תל אביב בפברואר 2022 ומאז הוא מחוסר עבודה. שמו הוזכר כמועמד למספר קבוצות יורוליג, אבל זה לא הבשיל לכדי חתימה. כעת הוא עשוי להגיע לאיסטנבול על תקן מחליפו של ארגין עתמאן, שחתם בפנאתינייקוס וממילא תוכנן לעזוב בתום העונה.

אלופת אירופה היוצאת סיימה את עונת היורוליג במפח נפש, לאחר שפספסה את הכרטיס לפלייאוף בניגוד לכל ההערכות והציפיות, למרות שהציגה סגל עטור כוכבים כולל ואסיליה מיציץ', וויל קלייברן ושיין לארקין. אם המהלך יקרום עור וגידים, ספרופולוס עשוי להתאחד עם אנטה ז'יז'יץ' ואלייז'ה בריאנט אותם אימן במכבי תל אביב.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב עם אנטה ז'יז'יץ'. ברני ארדוב
יעבדו שוב יחד? ספרופולוס וז'יז'יץ'/ברני ארדוב

המועמד המוביל מבחינת אנאדולו היה עד לאחרונה פאבלו לאסו, אולם מאמן ריאל מדריד לשעבר (שאף הוזכר כמועמד להתמנות למאמן נבחרת ישראל) ככל הנראה סגר את תנאיו בבאיירן מינכן, ויחליף את אנדראה טרינקיירי שמסיים חוזה ויחפש יעד חדש. גם צ'אבי פסקואל שעשוי לעזוב את זניט סנט פטרסבורג, עדיין נחשב למועמד מבחינת אנאדולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully