וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כנראה שהיליארד לא ימשיך במכבי תל אביב, השבועות הקרובים יכריעו"

מישקו רזנאטוביץ', סוכן העל של הכדורסל האירופי, על שחקני מכבי תל אביב: "ניבו יישאר. היליארד? העפלה לפיינל פור יכולה לשנות את התמונה"

אוהדי מכבי מעודדים את השחקנים ביציאה לאימון/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מישקו רזנאטוביץ', סוכן העל של הכדורסל האירופי, צפה מהיציע במכבי תל אביב מנצחת את מונאקו במשחק הראשון של רבע גמר הפלייאוף, ויודע: העפלה של הצהובים לפיינל פור יכולה לשנות את התמונה מבחינת מצבת השחקנים שיישארו בעונה הבאה.

רזנאטוביץ' מייצג שניים משחקני מכבי תל אביב שעתידם עדיין לא ברור לחלוטין, דארן היליארד וג'וש ניבו. הראשון רושם עונה מעט מאכזבת, אבל מציג שיפור ביכולת לאחרונה וגם במשחק הראשון מול מונאקו קלע 10 נקודות חשובות.

"למכבי תל אביב ולהיליארד יש אופציה הדדית להמשיך את ההתקשרות בעונה נוספת. לשני הצדדים היו ציפיות גבוהות יותר מהחיבור הזה בתחילת העונה. דארן רוצה לשחק בקבוצה שתיתן לו תפקיד יותר מרכזי, וכנראה שהוא לא יישאר", הצהיר רזנאטוביץ' בריאיון לבאסקטניוז, אבל הבהיר: "בכדורסל האירופי מקבלים הרבה פעמים החלטות על בסיס אמוציות. מה שיקרה בשבועות הקרובים עשוי להשפיע עליו ועל הרבה שחקנים אחרים. משחק אחד יכול לשנות הכל מהבחינה הזאת. אם מכבי תל אביב תעלה לפיינל פור, דברים יכולים להשתנות".

שחקן מכבי תל אביב דארן היליארד. דני מרון
"משחק אחד יכול לשנות הכל". היליארד/דני מרון

לגבי ניבו רזנאטוביץ' הבהיר: "ניבו תחת חוזה לעונה הבאה. הם מאוד מרוצים ממנו, הוא מאוד מרוצה מהם, אז אין פה על מה לדבר - הוא ממשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully