וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא ייגמר לעולם: "דריימונד נוביצקי" והמסר אחרי מופע הוינטג'

חבורת גולדן סטייט התעלתה בדרך לעוד ניצחון גדול שהאריך את הרצף האדיר של השושלת, גרין הבליח בצד ההתקפי כולל סל קריטי ולא שגרתי, וקר סוף סוף זיהה את הקבוצה שלו. עכשיו הטריו שולח רמזים להנהלה: "אין תחושה טובה יותר מאשר לעשות את זה יחד"

ג'ימי באטלר חוגג את ההעפלה של מיאמי היט לחצי גמר המזרח/מתוך האתר הרשמי של מיאמי

בכל פעם שמספידים אותם, סטפן קרי, קליי תומפסון ודריימונד גרין נענים לאתגר ומזכירים כמה הם טובים וקטלניים יחד. הם זכו יחד ב-4 אליפויות, שברו יחד אינספור שיאים, ואחרי הניצחון הלילה (בין רביעי לחמישי) על סקרמנטו במשחק 5, לא רק הם יודעים שהטריו ההיסטורי עדיין כאן כדי להישאר.

"אנחנו לא רוצים שזה ייפסק, אנחנו רוצים להמשיך יחד עד הסוף", אמר דריימונד גרין אחרי הניצחון 116:123 שהעלה את הווריירס ליתרון 2:3 בסדרה והשלים מהפך מפיגור 2:0 - משהו שהחבורה המגובשת והמנוסה עוד לא עשתה לפני כן. "להמשיך לרכוב יחד עם החבר'ה האלה שעברת איתם כל כך הרבה, אין תחושה יותר טובה מזו, אין שום דבר יותר גדול מזה".

לא רק גרין (שמסיים חוזה בסוף העונה) נרגש מהאפשרות להמשיך לשבור שיאים יחד. "אנחנו עושים משהו מאוד ייחודי ביחד. העובדה ששלושתנו עדיין כאן ועדיין מנצחים משחקים כאלה בפלייאוף, זה פשוט נפלא. זה הכל בשבילנו, כי אנחנו יודעים הכי טוב מכולם כמה כל אחד מאיתנו עבר כדי לשמור על הרמה שלנו", מסביר סטף קרי, שקלע 31 נקודות.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
כמו פעם. קרי חוגג/GettyImages, Ezra Shaw

גולדן סטייט עומדת כעת על רצף של 28 סדרות עם לפחות ניצחון חוץ אחד, שיא NBA של כל הזמנים. גם קליי תומפסון (25 נקודות במשחק) שלא היה מודע לנתון הזה, יודע שהוא ממחיש כמה עוצמתית גולדן סטייט בעידן שלו. "לא היה לי מושג, זה חתיכת נתון מדהים. עברנו כברת דרך, ואנחנו ממשיכים ליהנות, זה פשוט פנטסטי", אמר.

גרין היה כאמור האקס פקטור של המשחק, בעיקר בצד ההתקפי. הוא עלה מהספסל משחק שני רצוף וסיים עם 21 נקודות, שיא נקודות עונתי והכי הרבה שקלע זה חמש שנים. אחד הסלים שגרין קלע היה ברגע קריטי, שלוש דקות לסיום, כשסקרמנטו צימקה את ההפרש לנקודה בלבד, עם סל בפייד-אווי על רגל אחת. "בזכות הסל הזה, החבר'ה התחילו לכנות את דריימונד 'נוביצקי'. זו אולי הייתה הקליעה הכי חשובה במשחק", אמר סטיב קר, וסטף קרי התלוצץ והוסיף: "יום אחד כשיציבו פסל שלו מחוץ לאולם, יעצבו אותו זורק לסל על רגל אחת, כמו במהלך הזה".

גרין, שהורחק במשחק השני בסדרה, פגש קהל עוין בסקרמנטו אבל הפעם לא נתן לזה להשפיע עליו. "לא איפשרתי להם לשנות את האנרגיות שלי", התגאה גרין. "רציתי לנתב את כל הכוחות והריכוז שלי למשחק עצמו. רוב המשחק, אפילו לא שמעתי את הקהל. הייתי פשוט חדור מטרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
ככה זה נראה כשהוא מרוכז בכדורסל. גרין/רויטרס

וכשגרין מרוכז בכדורסל וסטף וקליי במיטבם, גולדן סטייט חוזרת להיות הקבוצה שניצחה כל כך הרבה משחקים גדולים בעבר, גם במגרשי חוץ. במהלך העונה הסדירה הווריירס ניצחו 11 משחקי חוץ בלבד, אבל לדברי סטיב קר "זו פשוט קבוצה שונה עכשיו. מה שקרה בנובמבר, דצמבר וינואר במשחקי חוץ לא קשור בשום צורה למה שאנחנו רואים עכשיו. עכשיו אנחנו סוף סוף רואים את הקבוצה שרצינו לראות, הקבוצה שזכתה באליפות בעונה שעברה וניצחה אינספור משחקי חוץ בפלייאוף. החבר'ה שלנו יודעים איך לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully