וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחדות תנצח: המסר החברתי של קבוצות חצי גמר גביע המדינה

27.4.2023 / 10:15

ארבע הקבוצות שהגיעו לחצאי גמר הגביע בשבוע הבא, סיכמו לשחק עם חולצות ועליהן מסר הקורא לאחדות ופיוס במדינה. מי שדחפה לרעיון הייתה מכבי נתניה. יתר המועדונים הסכימו שצריך להירתם לרעיון בתקופה הזו

תקציר המשחק: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

בשבוע הבא ייערכו צמד משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורגל. ביום שלישי ייפגשו מכבי נתניה ומ.ס. אשדוד בבלומפילד ולמחרת יתקיים חצי הגמר השני בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים בחיפה.

לאור המצב החברתי הגרוע, המחלוקות וההפגנות הרבות, חשבו בשבועות האחרונים בארבעת המועדונים כיצד אפשר להירתם ולסייע במשהו בהעברת מסר של אחדות ופיוס לחברה הישראלית. מי שדחפה לרעיון הייתה מכבי נתניה, שבעליה אייל סגל ידוע כפעיל חברתי בהרבה תחומים. אחרי מספר רעיונות סוכם בין ארבעת המועדונים כי למשחקי חצי הגמר, יעלו הקבוצות עם חולצות עליהן יהיה כתוב: "האחדות תנצח". לא לכל ארבע הקבוצות יש אפשרות כעת למצוא חולצות ללא כיתוב הספונסרים עליהן אפשר יהיה להדפיס את הסלוגן. ליגת העל נמצאת לקראת סיום ומרבית התלבושות כבר נוצלו. מאחר שמכבי נתניה הייתה זו שהניעה את הרעיון החברתי, היא נערכה לכך מראש כבר לפני כחודש ויש ברשותה את החולצות. באשדוד גם אמורים להצליח לארגן חולצות חלקות כדי להדפיס את המסר.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי מול שחקן בית"ר ירושלים דנילו אספרייה. דני מרון
הירתמות חברתית נדירה בכדורגל הישראלי. אספרייה וזהבי/דני מרון

מי שכנראה נתקלו בבעיה בשלב הזה להשיג חולצות חלקות הן מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, שם במינימום יעלו לכר הדשא עם חולצות טי שירט עליהן הכיתוב והן גם אמורות להדביק מדבקה מיוחדת על תלבושת המשחק עם הסלוגן. זאת כאמור רק אם לא יצליחו לארגן לעצמן חולצות חלקות ללא הספונסרים עד המשחק ביום רביעי.

עבור ארבע הקבוצות שהגיעו לחצאי הגמר זו הזדמנות להיות חלק מהמעורבות החברתית שנדרשת כעת מכולנו כדי לעצור את ההידרדרות והשסע החברתי שלא עוזבים אותנו ומאיימים לפגוע בביטחון של המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully