וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע נערכת לדיון לגבי עונש הרדיוס, "תארח" את מכבי חיפה באשדוד?

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 9:17

בקבוצה יטענו שזו העמדה ראשונה שלהם לדין ובשלב זה אין סיכוי שהעונש יידחה לעונה הבאה. במידה שהערעור לא יתקבל, המפגש הגדול ייערך בי"א

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

הפועל באר שבע נערכת לקראת הדיון בערעורה היום בצהריים (חמישי) כנגד עונש הרדיוס שהושת עליה למשחק מול מכבי חיפה ביום שני. בשלב הזה אין סיכוי להסכם לפיו העונש יידחה לעונה הבאה והפועל באר שבע תגיע לבית הדין כדי לטעון נגד הפסיקה שמוציאה את המשחק הכי חשוב שלה העונה מחוץ לאצטדיון טרנר.

הערעור יישמע בפני הרכב שבראשו יעמוד אב בית הדין השופט בדימוס אמנון סטרשנוב. בהפועל באר שבע יטענו כי מדובר בהעמדה ראשונה שלהם העונה על אבוקות בטרנר ויציגו את העונשים שקיבלו קבוצות אחרות על זריקת אבוקות באיצטדיונים שלהן. בקבוצה יצטרכו להתמודד עם הפסיקה שנובעת מכך שאחת האבוקות שנזרקו פגעה בדגל הפריסה המגולגל שהיה במעלה היציע וכתוצאה מכך היה צריך להכניס אמצעי לכיבוי שריפה תוך כדי המשחק.

אוהדי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ינדדו לאשדוד נגד מכבי חיפה? אוהדי באר שבע/ברני ארדוב

כזכור, תובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף שיהיה בדיון, לא ביקש עונש של רדיוס, אבל כמו במקרה של עונש בית"ר ירושלים, גם מול הפועל באר שבע החליטו הדיינים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל להחמיר עם הענישה ופסקו על משחק מחוץ לאיצטדיון טרנר ולצערה של הפועל באר שבע זה יוצא על המשחק נגד מכבי חיפה. הפועל באר שבע כבר קבעה שהאיצטדיון אשר יארח את המשחק, במידה שהערעור לא יתקבל, הוא אצטדיון הי"א באשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully