וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה שלח מסר: "אם נתחיל את העונה ביחד, נראה סגל וקבוצה טובים יותר"

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 10:24

מאמן מכבי תל אביב במסע"ת לקראת הפועל ירושלים (שבת, 20:00, ספורט4): "לא יכול לנתח את מה שקרה לפניי, אנחנו יותר עקביים מבעבר". על איבוד הנקודות הסיטוני: "לא שמח כשאני לא מנצח משחקים"

תקציר ה-0:0 בין מכבי נתניה למכבי תל אביב/ספורט1

אחרי עוד תיקו מתסכל נגד מכבי נתניה, מכבי תל אביב תארח ביום שבת (20:00, ספורט4) את הפועל ירושלים, אותה קבוצה שניצחה אותה במפגש הקודם בבלומפילד. הצהובים התרחקו מאוד מבאר שבע ומכבי חיפה שניצחו והם כנראה יסיימו את העונה במקום השלישי המאכזב, אבל עם סיכוי טוב לזכות בגביע, שם הם יפגשו בחצי הגמר את בית"ר ירושלים. אייטור קראנקה ערך היום את המסע"ת השבועית ושם התייחס למשחק הקרוב, אבל לא רק.

אייטור קראנקה, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יקבל את הקרדיט גם בעונה הבאה? קראנקה/ברני ארדוב

"90 הדקות בשבת הן 90 הדקות הכי חשובות בסופ"ש הקרוב ואז נחשוב על העתיד. אני אציב 11 שחקנים שחושבים על לנצח את המשחק", אמר קראנקה לקראת ירושלים, "אנחנו יודעים מה לעשות, לנסות להיות טובים עם הכדור, עקביים ואגרסיבים בלי הכדור ולהיות עם ביטחון כי אנחנו משחקים בבית. אנחנו צריכים להראות שאנחנו רוצים לנצח מהדקה הראשונה וגם אם נוביל או נפגר להמשיך ולהמשיך, לשחק קדימה במטרה להבקיע שערים ולנצח את המשחק".

על השאלה מה גרם ליכולת פחות טובה במשחק האחרון נגד מכבי נתניה אמר: "אני חושב שזה שוב היה חוסר ריכוז ברגעים במשחק. ככל שאני מנתח את המשחק אני יכול לראות שכשעשינו את התנועות הנכונות, עם ובלי הכדור שלטנו במשחק, הם לא הצליחו לבנות את המשחק מאחור ויצרנו הזדמנויות. זה חוסר ריכוז ברגעים שונים, וגם כאשר אתה משחק נגד קבוצות כמו נתניה אתה לא יכול להוריד אינטנסיביות וריכוז. ברגעים האלה הם ניצלו זאת לטובתם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ערן זהבי מכבי תל אביב מעל בוריס אנו מכבי נתניה. ברני ארדוב
הוחלף מול מכבי נתניה. ערן זהבי/ברני ארדוב

"זה נכון שהייתי שמח לבוא לפה לדבר על המשחק הקודם ולהגיד שהכל היה מושלם, אבל אני חושב שהקבוצה משתפרת והייתי מודאג יותר אם לא הייתי מרגיש התקדמות", הוסיף, "אפילו אם לא היינו במיטבנו היו לנו הזדמנויות להכריע את המשחק, גם נגד אשדוד היו הרבה הזדמנויות. אני לא שמח כשאני לא מנצח משחקים ולעיתים גם כשאני מנצח, אבל אני חושב שהקבוצה מגינה טובה, אני לא זוכר הרבה הזדמנויות של היריבות וזה נכון שאנחנו צריכים להשתפר עם הכדור כשיש לנו את ההזדמנויות".

על השאלה מה היה הגורם המרכזי לכך שהקבוצה איבדה הרבה נקודות השנה מול קבוצות קטנות, אמר: "אני חושב שזו היציבות, העקביות, מספר דברים. כשאתה מנתח את העונה, בעיקר כשאתה נמצא פה 4-5 חודשים, אתה לא יכול לנתח את מה שקרה לפני. מה שאני יכול לנתח זה מה שקרה מאז שהגעתי. זה נכון שאנחנו צריכים להיות יותר עקביים, כרגע אנחנו יותר עקביים מבעבר אבל אנחנו צריכים לנצח משחקים. אני לא חושב שזה רעב כי השחקנים כן רעבים, אולי ביטחון, אולי חוסר ריכוז ברגעים המכריעים וגם להשתפר כאן במגרש האימונים".

לאחר מכן נשאל קראנקה אם אלה דברים שיוכל לתקן בקיץ ענה: "אני בטוח. אם נתחיל עונה ביחד, נבנה סגל כפי שאנחנו רוצים, נעבוד ביחד, נעשה מחנה אימונים, בטוח שנשתפר ונראה סגל וקבוצה טובים יותר. אני תמיד חושב על לנצח משחקים ולזכות בתארים".

לקראת סיום המאמן נשאל מדוע לא בחר להכניס קשר נוסף לאמצע על חשבון חלוץ במשחק האחרון ואמר: "אני חושב אלפי דברים על כל משחק ומתכונן להמון דברים. כשעשינו את התנועות הנכונות הם לא יכלו לצאת קדימה, כשלא עשינו זאת הם יצרו לנו בעיות. כמאמן אתה צריך למצוא איזון. אם יש לי שני שחקנים שמבקיעים שערים ואחד מהם לא על המגרש יש לי בעיה. אני מנסה למצוא איזון עם שניהם על המגרש. כשהם עושים מה שצריך קשה ליריב לצאת קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully