וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורק טלקום אנקרה בגמר היורוקאפ, פרומיטיי וננו גינזבורג בחוץ

צפו בתקציר: מוליכת הליגה הטורקית ניצחה 74:76 בחוץ את קבוצתו של המאמן הישראלי, ותפגוש את גראן קנאריה שניצחה 86:89 את בדאלונה. היריבה הבאה של הפועל ירושלים באירופה הביסה בקלות בליגה

תקציר חצי גמר היורוקאפ: גראן קנאריה - בדאלונה 86:89/ספורט1

משחקי חצי הגמר נערכו הערב (רביעי) ביורוקאפ, ואחרי סיום דרכה של הקבוצה הישראלית במפעל, הפועל תל אביב, הפעם הודח הנציג הישראלי - המאמן ננו גינזבורג. קבוצתו של האחרון, פרומיטיי, הפסידה 76:74 לטורק טלקום אנקרה שעלתה לגמר בתום מותחן.

האוקראינים, שכמו בכל העונה אירחו גם הערב בריגה שבלטביה, ברחו ליתרון 12:23 כבר ברבע הראשון, אבל הטורקים מחקו את הפיגור ונטלו את ההובלה החל מאמצע הרבע השני. שלשה של די ג'יי סטיבנס כשנותרו 1:17 דקות לסיום החזירה לפרומיטיי את היתרון, אבל סל של טוני טיילור וקליעת עונשין של טייריק ג'ונס הפכו בחזרה לטובת האורחת, לפני שסטיבנס נחסם בניסיון הראשון והחטיא בניסיון השני והאחרון לכפות הארכה, ושלח את מוליכת הליגה הטורקית לחגוג העפלה. 19 נקודות ו-6 אסיסטים תרם ג'ריאן גרנט למנצחת, שקיבלה 16 נקודות ו-8 ריבאונדים מאקסל בוטיל. ג'יאן קלאבל קלע 19 עבור המפסידה, אונדריי באלווין סיים עם 14 ו-9 ריבאונדים.

צפו בתקציר הניצחון של טורק טלקום

יריבתה של טורק טלקום בגמר תהיה גראן קנאריה, שגברה 86:89 על בדאלונה במפגש כל-ספרדי. קבוצתו של יאקה לאקוביץ' פתחה פעמיים יתרון של 9 נקודות, אחת בתחילת הרבע השני והשנייה בשלהי הרבע השלישי, אבל הקטלאנים לא הרימו ידיים וחזרו בשני המקרים. שלשה של ג'ואל פארה הורידה ל-87:86 כשנותרו 12 שניות, אך ניקולאס ברוסינו עמד בלחץ עם שתי קליעות עונשין, לפני שקייל גאי החטיא את הניסיון האחרון והקנריים השיגו את הניצחון.

*יריבתה של הפועל ירושלים בחצי גמר פיינל פור ליגת האלופות של פיב"א, טנריפה, הביסה הערב 60:83 את בילבאו. גיורגי שרמדיני הוותיק, שזכור מתקופתו במכבי תל אביב, רשם בטנריפה דאבל-דאבל של 17 נקודות ו-10 ריבאונדים בפחות מ-19 דקות משחק. אלג'ין קוק הוסיף 14 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully