וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: הפועל כפר סבא מכוונת לחגיגות אליפות

עם יתרון 1:2 בסדרת גמר הפלייאוף, תארח כפר סבא ביום חמישי את מכבי חיפה (21:00, אולם "בר לב") במשחק הרביעי בסדרת הגמר, כשהיא יודעת שניצחון במשחק הזה יבטיח לה זכיה בתואר האליפות

בנות הפועל כפר סבא. יוסי לזרוף,
זה ייגמר בשמפניות? בנות הפועל כפר סבא/יוסי לזרוף

עונה שלמה מתרכזת במשחק אחד. קבוצת הנשים בכדורעף הפועל כפר סבא, עם יתרון 1:2 בסדרת גמר הפלייאוף, תארח ביום חמישי את מכבי חיפה (21:00, אולם "בר לב") במשחק הרביעי בסדרת הגמר כשהיא יודעת שניצחון במשחק הזה יבטיח לה זכיה בתואר האליפות.

אין ספק שסדרת גמר זו בין שתי הקבוצות הבולטות בכדורעף הנשי, מעניקה לנו דרמה של ממש. המשחק בחמישי באולם "בר לב" הפך לשיחת היום בכפר סבא, ובהפועל כפר סבא נערכים לאולם מלא על גדותיו, כפי שהיה במשחק השני בסדרה, כשאוהדים צפו גם בעמידה מפינות האולם. לנוכח המקום המוגבל ביציע ב"בר לב", הנהלת המועדון קראה לאוהדים להקדים ולהגיע שעה לפני תחילת המשחק, כיוון שחברת האבטחה תסגור את השערים כשהאולם יתמלא. בהנחיית האבטחה, הכניסה לאולם תהיה רק עם סרטים, אותם ניתן יהיה לקבל החל מחמישי בבוקר במשרדי המועדון.

הפועל כפר סבא זכתה בחמש אליפויות בעשור האחרון, וזכיה שישית תהיה הישג נהדר למועדון שרק לפני 12 שנים ניצל מפירוק בזכות גרי ועופרה אברמוביץ, שלקחו על עצמם לנהל ולשקם את המועדון, ובינתיים הוא היחיד מבין ענפי הספורט בעיר כפ"ס שמביא הישגים.

מדובר בקלאסיקו של הענף בין שתי הקבוצות הטובות בליגת הכדורעף לנשים. חיפה סיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, כפר סבא סיימה שניה, כשרק נקודה אחת הפרידה ביניהן. כעת בסדרת גמר הפלייאוף כל המשחקים שהתקיימו עד כה היו צמודים והסתיימו לאחר חמש מערכות. כפר סבא ניצחה בשני משחקי החוץ, בעוד מכבי חיפה ניצחה במשחק שנערך בכפר סבא. סבה דבש בנה בכפר סבא קבוצה מאוזנת, שמורכבת משחקניות וותיקות דוגמת אנה ויליקי, נועה ארז, גלית דבש (האשה שאיתו), לצד ארבעה שחקניות זרות ומספר שחקניות צעירות ומוכשרות שגדלו במועדון דוגמת טלי הקס, ים קירשנבאום ואביה אלקיים, שהשתלבו היטב בקבוצה הבוגרת. במכבי חיפה, שתנסה להעביר את ההכרעה למשחק חמישי, בלטו לאחרונה בריאנה הולמן ואלה סעדה. שתי שחקניות בחיפה, מרסלה וסאטסוקי אוסוקין, שיחקו בעבר בכפר סבא.

מאמן כפר סבא סבה דבש: "מדובר בשתי קבוצות טובות ושוות ברמתן. אנחנו צריכים לשמור על יציבות ולעשות כמה שפחות שגיאות. הבנות מאוד מאמינות בעצמן. אנחנו מזמינים את אוהדי הספורט בכפר סבא והסביבה לבוא למשחק ולעודד את השחקניות. הקהל הנפלא שלנו מכניס אנרגיה חיובית בשחקניות שלנו".

הליברו של כפר סבא נועה ארז: "אמנם אנחנו ביתרון 1:2, אבל הסדרה הזו עוד לא נגמרה. כמו שראיתם, זה נגמר בשיניים בכל המשחקים. במשחק הקודם הקהל דחף אותנו ואנחנו זקוקות לו. אני קוראת לכל אוהבי הספורט והכדורעף בפרט באזור השרון לבוא ולמלא את האולם ולעודד אותנו".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully