וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוף הגליל עלתה מעל הקו האדום, אחי נצרת הסתבכה בתחתית

מוסינקו (83) וקהינדה (90) סידרו לקבוצה של איווניר 0:2 על כפר קאסם שירדה מתחת לקו האדום. רמת השרון דרסה 0:4 הירוקים שיקוו להחזרת הנקודות שהופחתו להם

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.4/ספורט1

שתי הקבוצות של פתח תקוה יכולות לסגור את סיפור הצמרת ולהעפיל יחד לליגת העל ביום שני, אבל הערב (שישי) המחזור ה-35 בליגה הלאומית התחיל עם קרבות התחתית הלוהטים. מכבי אחי נצרת, לה הופחתו ארבע נקודות שהורידו אותה אל מתחת לקו האדום, הובסה בלוד על ידי רמת השרון. הפועל נוף הגליל ניצחה את כפר קאסם ועקפה אותה בטבלה מעל הקו האדום, ואילו הפועל ראשון לציון איבדה יתרון ב-3:1 להפועל רמת גן. היורדת הפועל אדומים אשדוד הפסידה 2:0 להפועל עפולה ובפלייאוף העליון מכבי קביליו יפו גברה 1:2 על הפועל כפר סבא.

בן רייכרט, שחקן עירוני ניר רמת השרון. דני מרון
הופעה מרשימה. רייכרט/דני מרון

הפועל ניר רמת השרון - מכבי אחי נצרת 0:4

ירון הוכנבוים ניצח בשני משחקיו הראשונים מאז חזר לאמן את רמת השרון, שרצתה להבטיח הישארות באופן סופי ולקרב את אחי נצרת לליגה השלישית. הירוקים הגישו ערעור לבית הדין בתקווה לקבל בחזרה את ארבע הנקודות שהורדו, אבל בינתיים הם מתחת לקו האדום כך שהקבוצה הכי ותיקה בליגה הלאומית עשויה להיפרד ממנה אחרי 13 שנה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת ועם אדום לבנג'מין קוקו שהורחק בתוספת הזמן לפני הירידה להפסקה עם פגיעה בירין חסן, המארחת עלתה ראשונה על לוח התוצאות. אור אוסטוינד קיבל כדור בצד ימין של רחבת אחי נצרת, סידר לעצמו מצב בעיטה נוח וסובב לפינה הרחוקה (48) בדרך ל-0:1. בדקה ה-68 הרים לכיוון הרחבה וחמזה מואסי בסיבוב בעט לרשת את השני של רמת השרון. רייכרט הוסיף בעצמו את השלישי בדקה ה-85 עם מבצע אישי יוצא מן הכלל ובעיטה חזקה מחוץ לרחבה, אונייקאצ'י השלים את הרביעי וסיבך את האורחת מנצרת במאבקי הירידה.

עוד בוואלה!

מריחה עלייה: 0:3 ענק להפועל פ"ת על טבריה במשחק העונה בלאומית

לכתבה המלאה

מ.ס. כפר קאסם - הפועל נוף הגליל 2:0

הקבוצה של מוטי איוניר חזרה לחיים בזכות ארבעה ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים וקיוותה לעקוף גם את כפר קאסם, אחרי שעברה את אחי נצרת בסיוע בית הדין. המארחת הובסה 4:1 בידי הפועל רמת גן במחזור הקודם, אחרי שבעה משחקים ללא הפסד, ואת נוף הגליל טרם ניצחה בשמונה מפגשים במסגרת הלאומית ופלייאוף העלייה (ארבעה הפסדים וארבע תוצאות תיקו). המשחק היה צמוד עד שבדקה ה-83 הרחקה רעה של הגנת כפר קאסם הגיעה לשי מוסינקו שבעט מהאוויר לרשת של המארחת ולנרי קהינדה חתם בדקה ה-90 בחגיגות אדירות של האורחת בסיום עם עלייה מעל הקו האדום. כפר קאסם הסתבכה בדרך למקום על מבחני ההישארות.

יובל נעים מאמן אדומים אשדוד. לירון מולדובן
איבדו יתרון והפסידו. נעים/לירון מולדובן

הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן 3:1

יובל נעים פוגש את הקבוצה עמה הוא מזוהה יותר מכל ובמצב בו ראשון לציון היא זו שצריכה יותר את הנקודות. הפועל רמת גן נמלטה מהקלחת בזכות שלושה ניצחונות רצופים ויכולה להבטיח גם מתמטית את ההימנעות מהמבחנים, אבל היא רגועה יותר מהכתומים שנמצאים רק ארבע נקודות מעל נוף הגליל. המארחים עלו ליתרון בדקה ה-31 משער של אורי זוהר, אך כעבור שתי דקות עומר אבוהב בעט בעוצמה מהאוויר והשווה את התוצאה לפני הירידה למחצית. המחצית השנייה נפתחה בסערה ובדקה ה-48 ניר חסון בעט מרחוק את המהפך של רמת גן. החגיגה של האורחת המשיכה בדקה ה-64 כששגיא דרור כבש את השלישי מתוך הרחבה ונתן את האות לחגיגות של רמת גן.

משחקים נוספים

פלייאוף תחתון:

הפועל אדומים אשדוד - הפועל עפולה 2:0
לעפולה: אביחי וודג'ה (13), היאב אבו אלשייך (32)

פלייאוף עליון:

מכבי קביליו יפו - הפועל כפר סבא 1:2
לקביליו יפו: דובב גבאי (15), יונתן פורטוגז פז (71). לכפר סבא: אליאן רוחאנא (22)

ביום שני (19:00) כאמור אפשרות להכרעה במאבק העלייה:

בני יהודה - מכבי פתח תקוה
הפועל אום אל פאחם - הפועל פתח תקוה
עירוני טבריה - הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully