וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פציעתו של וולטר טבארס לא חמורה, אך הוא בספק למשחק מספר 2

סנטר ריאל מדריד יקווה לשחק נגד פרטיזן בחמישי: "כשירותו תיבחן מיום ליום". המאמן צ'וס מתאו: "נהיה חייבים להתאושש מהר"

מכבי תל אביב חוגגת ניצחון במשחק 1 על מונאקו/אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב

לריאל מדריד אין זמן להתאבל על ההפסד הכואב 89:87 לפרטיזן בלגרד, שבעקבותיו איבדה את יתרון הביתיות בסדרת רבע גמר פלייאוף היורוליג, כי כבר מחר (חמישי) ייערך משחק מספר 2 שבו הבלאנקוס יהיו חייבים לנצח כדי להימנע מהגעה למשחק בסרביה כשהם על סף הדחה. מה שהכי מדאיג את אנשי אלופת ספרד בשעות שחלפו מאז המשחק הראשון הוא מצבו של וולטר טבארס, שנפצע בברכו ונטש ברבע השלישי. ובכן, לפי דיווח של העיתונאי פילאר קסאדו, הבדיקות שערך הסנטר "פסלו פציעה חמורה, וכשירותו תיבחן מיום ליום לפי התפתחות הכאבים".

המאמן צ'וס מתאו יקווה שטבארס בסופו של דבר יעמוד לרשותו. לקראת המשחק הוא אמר: "אני לא מתחרט על שום דבר במשחק הראשון. כל משחקי הפלייאוף קשים ואי אפשר לדעת כיצד יתפתחו, אבל אם נשמור על אותה גישה, אותו מאמץ ונעבוד ביחד, תהיה לנו הזדמנות לנצח. אסור לקחת שום דבר כמובן מאליו בסדרת פלייאוף, נהיה חייבים להתאושש מהר ולתת הכל".

שחקני ריאל מדריד: גרשון יאבוסלה, גבריאל דק, נייג'ל וויליאמס גוס. Sonia Canada, GettyImages
ריאל מדריד חייבת להתאושש מהר/GettyImages, Sonia Canada

גבריאל דק, שכיכב בשורות ריאל עם 24 נקודות ו-8 ריבאונדים במשחק הראשון, הוסיף: "ננסה להיות רגועים, הניצחון יוסיף לפרטיזן ביטחון, אבל אנחנו צריכים לחשוב על עצמנו ולעשות את הדברים בצורה הנכונה. נצטרך לשמור על הדברים הטובים וללמוד מהטעויות לקראת המשחק השני, כי הראשון כבר שייך לעבר".

בינתיים, פרטיזן יכולה לשאוב עידוד מכך שגם בהעפלה הקודמת שלה לפלייאוף היורוליג, ב-2010, היא גנבה את הביתיות במשחק הראשון בדרך לפיינל פור - אז זה קרה נגד מכבי תל אביב של פיני גרשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully