וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל צפוי להתחרות ברולאן גארוס: "הגרלה טובה והכל יכול להיות"

השור ממאיורקה עדיין לא חזר מהפציעה שספג בינואר, אבל מאמנו ודודו טוני הבהיר שהמטרה היא לשוב לאליפות צרפת הפתוחה בעוד כחודש: "הוא לא יגיע עם הכנה אופטימלית"

קצת יותר מחודש לפני תחילתו של טורניר רולאן גארוס בצרפת, טוני נדאל, דודו ומאמנו של רפאל נדאל, אישר ש"השור ממאיורקה" צפוי לקחת חלק בתחרות וזאת על אף שחזרתו מהפציעה מתעכבת.

נדאל בן ה-36, שיאן הזכיות באליפות צרפת הפתוחה הודות ל-14 גביעים שבהם זכה על החימר כולל בשנה שעברה, נפצע בחודש ינואר במשחק במסגרת הסיבוב השני באליפות אוסטרליה ואמור היה לשוב למגרשים בחודש שעבר, אולם עדיין לא התאושש מהפגיעה בשריר ובקרב חובבי הטניס גבר החשש שהוא יחמיץ גם את התחרות בצרפת בעוד חודש ושלושה ימים. דוד שלו והמאמן שלו, בכל אופן, טען אחרת והבהיר שהמטרה היא עדיין חזרה לחימר ברולאן גארוס לכל המאוחר.

רפאל נדאל, טניסאי ספרדי. MARCO BERTORELLO, GettyImages
"נקווה להגרלה טובה ואז הכל יכול להיות"/GettyImages, MARCO BERTORELLO

אם נדאל יזכה ברולאן גארוס בפעם ה-15, הוא גם יעקוף את הסרבי נובאק דג'וקוביץ' מכיוון שהשניים בשוויון עם 22 תארים כל אחד. "רפא מחלים ואני חושב שלא יעבור יותר מדי זמן עד שהוא יתחרה שוב", סיפר טוני, "במדריד הוא לא ישתתף על אף שזה אחד הטורנירים שהוא הכי אוהב ומחכה להם, אבל נצטרך לחכות לשנה הבאה.

"לרולאן גארוס הוא לא יגיע עם הכנה אופטימלית, אנחנו לא יכולים להשלות את עצמנו", הוסיף דודו של "השור ממאיורקה", "אבל נקווה להגרלה טובה ואז הכל יכול להיות. רפאל יודע להגביר קצב תוך כדי וברולאן גארוס להגרלה יש חשיבות רבה, כי אם יש לך מזל אתה מקבל הגרלה נוחה בסיבובים הראשונים - אם הוא יגיע לשבוע השני של התחרות, הוא יהיה פייבוריט".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully