וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' נחושה להחתים את אוסימן בקיץ, הבעיה: החלוץ רוצה לפרמיירליג

עודכן לאחרונה: 25.4.2023 / 14:57

בצרפת טוענים: לואיס אוקמפוס נפגש כבר עם נציגו של החלוץ הלוהט של נאפולי, אבל זה לא שש לשחק בצרפת. גם קיין וקולו מואני ברשימות

תקציר: יובנטוס - נאפולי 1:0/ספורט1

ויקטור אוסימן, כך נראה, יהיה אולי השחקן הכי מבוקש בשוק ההעברות בקיץ הקרוב. חלוץ נאפולי סוחף את קבוצתו לאליפות מרהיבה ועל פי הדיווחים האחרונים שמגיעים מצרפת, פריז סן ז'רמן הפכה אותו למטרת הרכש מספר 1 שלה. הבעיה: אוסימן מצידו לא שש להגיע לפריז והוא מעדיף לשחק בפרמיירליג בעונה הבאה.

על פי הדיווח לואיס קמפוס המנהל המקצועי של פריז הגיע כבר לסיכום כספי עם רוברטו קאלדנה סוכנו של הניגרי, אבל זה מצידו מטיל כרגע וטו על העסקה. פריס סן ז'רמן, שככל הנראה תיפרד בקיץ מליאו מסי ואולי גם מניימאר, מחפשת בנרות חלוץ 9 שיסייע לאמבפה.

שחקן נאפולי ויקטור אוסימן. Francesco Pecoraro, GettyImages
בעונה הבאה ישחק עם אמבפה? אוסימן/GettyImages, Francesco Pecoraro

אוסימן, שהוזכר גם כמועמד לבאיירן מינכן וצ'לסי, כבש 21 שערי ליגה העונה ויש לו חוזה במועדון עד 2025, כך שמי שתרצה אותו תצטרך לשלם בסביבות 150 מיליון יורו רק על דמי ההעברה. המועמדים הנוספים של פריז לעמדה הזו הם הארי קיין ורנדל קולו מואני חלוצה של פרנקפורט. מה שכמעט בטוח זה שאוסימן לא ימשיך לשמח את אוהדי נאפולי בעונה הבאה והוא יילך בעקבות הכסף הגדול ולאחד המועדונים העשירים יותר ביבשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully