וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סשה אוברדוביץ': "קטש אחד המאמנים הטובים ביורוליג העונה"

מאמן מונאקו מפרגן ליריבו לקראת משחק 1, מסביר מדוע הסדרה לא תלויה רק בגארדים, ומשוכנע: ההשעייה של מייק ג'יימס עשתה רק טוב

תקציר ההפסד של מונאקו לשטרסבורג בליגה הצרפתית/מתוך יוטיוב

הכל מוכן למשחק הראשון בסדרה בין מונאקו למכבי תל אביב. לקראת המשחק הראשון הערב (שלישי, 21:15) התראיין מאמן מונאקו סשה אוברדוביץ' באריכות לאתר "באסקטניוז", וסיפר על ההכנות לסדרה.

הפרשנים מתמקדים במצ' אפ המרתק בעמדות הגארד - מצד אחד ווייד בולדווין ולורנזו בראון, ומצד שני מייק ג'יימס, אלי אוקובו וג'ורדן לויד - אבל לדבריו של אוברדוביץ', הדו קרב ביניהם לא יהיה הגורם המכריע. "ברור שלשתי הקבוצות יש המון איכות בקו האחורי. בולדווין ובראון שחקנים יוצאים מהכלל שיודעים ליצור לעצמם ולאחרים מצבי קליעה, אבל מכבי תל אביב היא הרבה יותר מזה. כדי לנצח אותה, לא נוכל להתמקד רק בהם. מדובר בקבוצה מהירה מאוד, ואנחנו חייבים לשלוט בקצב ולקחת זריקות טובות כדי להגביל אותה בפרמטר הזה", אומר אוברדוביץ'.

סשה אוברדוביץ' מאמן מונאקו. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
במוד מפרגן, בינתיים. סשה אוברדוביץ'/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אוברדוביץ' השעה את מייק ג'יימס במהלך העונה בעקבות התנהלותו מחוץ למגרש, אבל לטענתו זה עשה רק טוב - גם לקבוצה וגם לג'יימס עצמו. "מייק שינה את המשחק שלו, ומאז הוא עוזר לקבוצה יותר מלפני כן. הוא משחק כדורסל שונה, ומשקיע הרבה יותר בצד ההגנתי. כמו שאני תמיד אומר, לצד ג'ון בראון ואלפא דיאלו, מייק הוא השומר הכי טוב בקבוצה שלנו. אין לי שום בעיה לעורר אצלו מוטיבציה, במיוחד בנסיבות כאלה".

אוברדוביץ' בחר באופן מעט מפתיע במאמן באסקוניה חואן פניארויה למאמן העונה ביורוליג, אבל עדיין מתרשם עמוקות מהעבודה של קטש. "מבחינתי, הוא אחד המאמנים הטובים ביורוליג העונה. הוא עושה עבודה יוצאת מהכלל. זאת הפעם הראשונה שלו כמאמן בפלייאוף היורוליג, והוא מקבל תמיכה מלאה מהקבוצה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully