וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה פירקה את ז'לגיריס, גם אולימפיאקוס עלתה ל-0:1

שאנלי (17 נקודות) ומירוטיץ' (15) דאגו ל-69:91 מוחץ. פנרבחצ'ה החבולה נתנה פייט אך הפסידה 79:68 בפיראוס, וזנקוב קלע 19

אוהדי מכבי מעודדים את השחקנים ביציאה לאימון/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

פלייאוף היורוליג נמשך הערב (רביעי) עם שני משחקים. בראשון, הסתדרה בקלילות ברצלונה עם ז'לגיריס קובנה ועלתה ל-0:1. אולימפיאקוס גברה על פנרבחצ'ה הפצועה וגם היא ב-0:1.

ניקולה מירוטיץ', שחקן ברצלונה. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
קלי קלות. מירוטיץ'/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

ברצלונה - ז'לגיריס קובנה 69:91 (ברצלונה עלתה ל-0:1)

הליטאים אמנם הצליחו להפתיע את כולם ולקטוף את הכרטיס לפלייאוף, אולם הערב פערי הרמות היו ברורים מהרגע הראשון, ושאראס לא שמר אמונים לאקסית בדרך לניצחון חשוב. הקטלאנים פתחו בסערה, ניקולה מירוטיץ' להט והוליך אותם ל-6:20 אחרי שמונה דקות. סרטאץ' שאנלי הצטרף עם יכולת טובה משלו, ולחדרי ההלבשה ירדה המארחת ביתרון מבטיח של 31:48. ברבע השלישי צמח ההפרש ל-35:54, ברביעי ל-55:76, ומשם, מיותר לציין, ז'לגיריס כבר לא חזרה - לא בערב קליעה כה עגום (2 מ-13 ל-3), ועם הרבה יותר איבודים (13) מאסיסטים (6).

שאנלי הוליך חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 17 נקודות ב-17 דקות, מירוטיץ' הוסיף 15 ב-18 דקות, ובכלל - אף שחקן לא קיבל משאראס למעלה מ-21 דקות, ובארסה תגיע רעננה גם למשחק מספר 2 ביום שישי. מנגד, רק שחקן אחד קלע בספרות כפולות - איגנאס ברזדייקיס, עם 14 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני אולימפיאקוס. Nikola Krstic, GettyImages
שומרים על הבית, לפחות בינתיים. שחקני אולימפיאקוס/GettyImages, Nikola Krstic

אולימפיאקוס - פנרבחצ'ה 68:79 (אולימפיאקוס עלתה ל-0:1)

סיום עונה גרוע והפסד חוץ מתסכל בהארכה לכוכב האדום במחזור הסיום של העונה הסדירה דרדר את פנרבחצ'ה למקם השמיני והעונש: סדרה קשה מאוד מול אולימפיאקוס החזקה ללא יתרון ביתיות. אם לא די בכך, הטורקים הגיעו בסגל חסר מאוד למשחק הזה - ללא סקוטי ווילבקין, נמניה בייליצה ודווין בוקר, בכל זאת הצליחו לספק פייט, אך לבסוף נפלו מהרגליים.

המחצית הראשונה הלכה צמוד, כשאף קבוצה לא הצליחה לברוח ליריבתה. סאשה וזנקוב הנהדר בלט מצד אחד, דיישון פייר ונייג'ל הייז-דייויס בלטו בצד השני, ובתום 20 הדקות הראשונות הוליכה המארחת 35:37. ברבע השלישי השיגה המארחת מרווח ביטחון בזכות וזנקוב ואייזאה קאנן שצלף שוב ושוב מחוץ לקשת, ועלתה לרבע האחרון ביתרון 51:63. פנר ניסתה לחזור, אך לשווא. וזנקוב סיים עם 19, קאנן הוסיף 18 (6 מ-7 ל-3). ג'ונתן מוטלי הוליך את המפסידה עם 15 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully